/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ms Media Player underlig..!!
Fra : BentSimonsen
Vist : 540 gange
4 point
Dato : 30-11-04 07:05

Heyy.. Har Ms Media Player 10, og næsten lige fået det her problem..
Når playeren har afspillet en musik eller video fil, går der ca 5 -7 sekunder før jeg kan lukke programmet.. Altså når skyderen har nået enden, tænker den mellem 5 - 7 sek. Før der står stoppet, og jeg kan lukke playeren.. Har haft dette problem på en af mine tidligere computere..

Nogen hjælp...??

Accepteret svar
Fra : zmq

Modtaget 4 point
Dato : 30-11-04 10:49

yiir det er standart for windows :) der er en fejl i playeren men den skulle blive lavet i den næst e opdate der kommer fra windows den skulle meget gerne komme her i dec.
men et godt råd er hen winamp (www.winamp.com) og så hen SLD codec (http://www.codec-download.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=16) så kan du se alle film og du kan høre alt musika :P
irc:#zmq
hilsen zmq

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 30-11-04 11:13

Vær i øvrigt opmærksom på at ms er begyndt at lægge sjove ting i opdateringer til mediaplayer 10, så mediaplayer ikke skulle funge ordentligt hvis der er tale om en piratkopi af win xp. Ved ikke om det er lykkedes for dem, men de har meldt ud at det skulle (komme til at) fungere sådan, så nu er folk advaret.

Så kan man jo bare lære at betale for sine programmer eller køre linux (-:

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 30-11-04 13:00

Tak for svaret zmq.
Dumme media Player.. Men har fået det ned.. Udemærket...