/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
problemer med det nye MOH Pacific assaul~
Fra : steno
Vist : 349 gange
50 point
Dato : 29-11-04 20:25

Hej jeg har lige købt det nye Medal of honor Pacific Assault spil, og har installeret det, men når jeg prøver at starte spillet skriver den at mit grafikkort ikke understøtter DirectX 8.1 fuldt ud.
jeg har et Intel 82845g grafikkort, ved i om jeg kan få en opdatering der kan løse problemet.
for det er snart ikke en tilfældighed mere for det virker heller ikke til mit Need for speed underground 2 spil..
som skrevet i mit tidligere indlæg..

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-11-04 20:32

Intel 82845g grafikkort? findes det (ikke skæg, men msn forvirret smily) trode kun der fantes intel lort og prosessore, men det er det samme, og dit INTEL grafikkort ryger i samme bås siden det ikke virker.

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 60 point
Dato : 29-11-04 20:35

så lige på det, det er jo noget ONBOARD noget, så kan jeg sq godt forstå det, afsted med dig oh køb et ATI radeon XT800 pro, hvis du er rig eller bare et ATI radeon 9800 hvis du vil spille nye grafik krævende spil.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 29-11-04 21:37

ja det er onboard og selv hader jeg onboard men det burde da ikke betyde at det ikke virkede for når jeg læser på SYSTEM KRAVENE til spillet består min da.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-11-04 21:48

men hvormange ram tager de ikke fra hinanden, altsp gfx og alm ydelse, tror det er der den er gal.

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 07-12-04 16:42

Tak for svaret xyzzygy.