/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
va sker der...?
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 438 gange
90 point
Dato : 28-11-04 17:43

Hej... jeg har et lille problem med mit msn... når jeg trykker på den genvejstast der er for at komme ind på sin Hotmail, så gider den ikke og gå ind... den side der kommer frem er bar blank, og der står Done nede i venstre hjørne... fatter det ik... det er kun min egen pc der har det problem.,.. jeg ka godt gå ind på Mailen på andre comps...

hva sker der...? kh Tue

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 28-11-04 18:18

Der fuldte en program med til dit tastetur hvor du kan sætte genvejstasterne op. Har du checket om genvejstasten peget på det rigtige program?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:00

acronym

Hvordan ved u hvilket tastatur Mac.C_ThE_PiMp har??

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 28-11-04 20:07

det ska siges at jeg ikke har fået noget program med da jeg fik tastaturet, da jeg købte det af en ven... og glemte vist os at sige at jeg ingen gang ka komme ind på min mail når jeg går ind på www.hotmail.com... når jeg skriver min mail, og mit pass. så gør den det samme med at gå til en ny side, og så bare vise en blank side, og sige "done" nede i venstre hjørne af skærmen.... hmm... plz help me

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-11-04 12:28

Prøv at scan for vira m.m....