/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Anbefal denne side!!!(Altså ikke denne!!~
Fra : dat
Vist : 443 gange
70 point
Dato : 27-11-04 16:06

Hejsa.
Skal bruge "Anbefal denne side". Og opsætningen er ikke noget problem!!
Men det er afsendelsen af selve brevet. Hvad gør jeg for at få det afsendt. Hjemmesiden kommer til at ligge på
"b-one.dk".
Havde tænkt mig noget i still med:
http://www.altero.dk/cm-anbefal/default.asp?tipside=1
Links til sider (helst danske) søges.
Vh.
dat

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 16:17

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=2&id=2032

her er et script der nok kan bruges, men ikke lige så flot som dit eks. måske med nogle frames...

Kommentar
Fra : dat

Dato : 27-11-04 18:52

Hejsa xyzzygy.
Tak for svaret, men problemet ligger i at få det sendt af sted, fra dér hvor hjemmesiden ligger (b-One).
Håber det gør spørgsmålet mere præcist(????)
Vh
dat

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-11-04 23:26

der skal du bruge b-ones smtp server...

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 28-11-04 08:36

Har prøvet scriptet som xyzzygy anbefaler, men kan ikke få det til at virke.

Jeg skal bruge scriptet til at sende en meddelelse fra min hjemmeside til en valgt e-mail adresse.
Den valgte e-mail adresse skal kunne ændres i script koden.

Jeg downloader filen: 2032_kontakt_php til skrivebordet, men så er jeg tabt.

Hvis en eller anden vil fortælle mig hvordan jeg skal behandle scriptet.
D.v.s. indsætte koden i mit site på hjemmesiden.

Jeg bruger Frontpage til opsætning af hjemmesiden.

Kommentar
Fra : dat

Dato : 28-11-04 11:16

Hej ostemanden.
Jeg har også koden fra b-one, her skriver b-one.dk i deres support:

Hvis du ønsker at sende e-mails fra din web-side via et script kan dette naturligvis godt lade sig gøre. Her skal du bruge vores interne smtp-serveradresse: smtp1.b-one.net.

Hm - og så er det jeg er på herrens mark. Hvad gør jeg helt præcist??????????????
vh
dat

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 70 point
Dato : 29-11-04 00:33

Her er en kode som ikke er helt magen til den du efterlyser, men du kan jo selv rette den til.

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 07-12-04 19:45

Tak for svaret taliskoko.