/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
statuslinjen i winXP pro
Fra : sparx
Vist : 427 gange
10 point
Dato : 27-11-04 14:30

tit og ofte når jeg åbner IE browser vinduer eller folder/mappe-vinduer er statuslinjen ikke slået til. HVordan kan jeg default slå den til så den gælder overalt???

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 27-11-04 17:32

Gå ind i IE - gå op under fanebladet vis og marker statuslinie med flueben så skulle det gerne virke.

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 01-12-04 12:04

Husk at låse værktøjslinjen bagefter.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 04-12-04 09:21

sparks. Det kan være en god idè at låse værktøjslinien som smeden123 skriver men er ikke nødvendig i denne her problemstilling. Fluebenet forsvinder ikke af sig selv.
Fik du det til at virke?