/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor beskidte svar skal tolereres ?
Fra : rytmehans
Vist : 633 gange
7 point
Dato : 26-11-04 19:24

Hvor beskidte svar skal tolereres ?
Jeg synes, den *kære* arne.jakobsen er så meget under lavmålet med det beskidte sprog, han fører. Selvfølgelig er det op til folk selv, om de gider at læse på hans præ-neontale svar, men at han direkte sviner andre kandu-medlemmer til på den måde som han efterhånden gør, det synes jeg ikke er acceptabelt. Det er uanset, hvad arne.jakobsen mener om dem, det går ud over.
Hvor går kandu's smertetærskel ?????
Vi bør nok have en nedre grænse for hvad denne side skal stå model til.
Hvad synes I?

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 19:34

Jeg er enig med dig i at "man skal tale" pænt. Men det står jo en frit for at lade være med at læse indlæg
så.... er den meget længer?
Memuel :-/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 19:35

Hej rytmehans

Fristes næsten til at sige : Here we go again.

Det du nævner har været bragt på bane utallige gange før, og der blev sendt mail til Kandu desangående.
Ved ikke om det har ændret sig siden.
Jeg synes ikke vedkommende har været så aktiv de seneste dage.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 19:37

Falder det dig meget svært at kigge den anden vej Rytmehans?!
Eller er du bare endnu een, der gerne starter en tråd op for at skabe den
dårlige stemning?!

Kig indad

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 19:42

Gernerelt oplever jeg at der skrives og tales pænt, men enhver har jo sine egne grænser så..

Som jeg skrev før, Jeg bestemmer sevl om jeg vil læse et indlæg med fare for at bliver fornærmet..

Nogen gange er det jo også det der får os op af stolen "sådan billedligt fortalt"
Memuel

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 20:10

Good questions = Good answers !
Men i "Smalltalk" kan og skal alt kunne lade sig gøre !
Smalltalk er ikke for børn !
/PG

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-11-04 20:17

rytme-hans
Lad være med at stjæle mit fremmedord, nemlig præ-neontal. Det tror jeg nemlig ikke, du selv kunne finde på.
binky

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 26-11-04 22:10

Jeg syntes rytmehans har helt ret. Hvis man ikke er en rigtig mand til hverdag og tør sige til sine omgivelser hvad man rigtgit mener, skal det ikke gå ud over et forum som kandu og dens brugere. Indlæg med latterlige toner over for andre bør slettes, med mindre man laver en tråd hvor folk ved der kommer idioter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 22:21

Præ-neontal (spøjst ord)
Godt fundet på Binky men er det for at illustrere en barnlig sjæl, så mener jeg faktisk, at det hedder præ-neonatal?!

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 26-11-04 22:25

Nu er det jo ikke studenterhuen der snærer om binkys bøvede hoved, så til alm. oplysning, så er der ikke noget der hedder "præ-neontal" Der kan højest være tale om neonatal, og så staves det som du ser.

"Præ-neontal" er det rene vrøvl, men passer elvfølgelig meget til binkys åndelige niveau. Hold du dig til enstavelsesord binky, så får du ikke noget galt i halsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 22:32

Guild har ret. Smalltalk er ikke for børn - og da slet ikke ikke for de for tidligt fødte!

Accepteret svar
Fra : invincible

Modtaget 7 point
Dato : 27-11-04 00:08

Jamen er det ikke den blævrende amøbe TitTitBøh, der er på banen igen på grund af sin inderlige misundelse over dovas dygtighed og store viden, og selvfølgelig ivrigt sekunderet af den århusianske barnepædagik (hvis adfærd er præ neandertal), der finder stor glæde i at nedgøre sine medsøstre i håbet om, at nogen skal tro at hun er klogere end dem hvor det modsatte for vi andre er helt evident, ikke rambuk?

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 27-11-04 00:31

Der skal som rytmehans siger være en vis respekt for andre.

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 27-11-04 07:08

dovas dygtighed og store viden LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

rambuk??

invincible. Du er altså sååå sjov. Lige niveauet for dovaflæskerøv og binky-neontal

evident... Whauuuu invincible. Er du nået til E

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 27-11-04 08:56

Jeg fatter simpelthen ikke at der er nogle som gider at lade sig gå på, af at der er nogle som sviner andre til, kommer med dumme kommenterer osv. Hvis det sker i mine tråde lader jeg bare som ingenting.
Det er da for tudefjæs-agtigt at lave sådan en tråd!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 10:15

invincible.

Du er dog et seriøst styk mentalt forstyrret individ - og din funtion her på sitet er ligeså vellykket og succesfuld som dengang i 60´erne i Dallas, da JFK besluttede sig for at køre en tur. Lad dog Dova selv udkæmpe sine kampe. Øbbedøbbe, hvem er det liiige du er?! - og hvor fan'den er det du ser, at jeg ivrigt sekunderer TitTitBiiigAss?!
Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen: Get a Life

//Creamy ( den dumme gås )

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 03-12-04 16:54

Hvor beskidte spørgsmål skal tolereres?

Kommentar
Fra : K.Sylvester

Dato : 20-12-04 21:02

Pokkers til dobbeltmoral du udviser. Rytmehans alias posedamen, er ellers ikke bleg for at tilsvine Trine på grund af simple stavefejl. Du skulle tage at springe i kilden eller i Limfjorden........Begge ligger jo tæt på hvor du bor - din nar!!!!!

Med væmmelig hilsen K..Sylvester.

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 21-12-04 00:15

K.Sylvester.

Du skal ikke opfordre narren rytmehans til at hoppe i Limfjorden, den er forurenet rigeligt i forvejen. Find en anden metode.

Creamygirl, hvis du er en dum gaas, saa vil jeg have en dumgaasfarm (Griner) Jeg synes du er dejlig og du formulerer dig helt vidunderligt. Bliv bare ved med at give de narrehatte paa trynen.

Godkendelse af svar
Fra : rytmehans

Dato : 24-12-04 04:15

Tak for svaret invincible.Du og jeg er bare ens.HEP HEP Dova

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 24-12-04 04:19

De sidste svar højnede ikke niveauet og deres præ-neontale svar er jo bare tilsvining på andre brugere.
Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 24-12-04 04:19

De sidste svar højnede ikke niveauet og deres præ-neontale svar er jo bare tilsvining på andre brugere.
Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 26-12-04 00:19

Svinedreng ..griner MEGET af DIG...for du aner ikke en skid

Rytmehans

Roder lidt mæ æ ' rytmeboks

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 26-12-04 00:41

Så gør som anden...flet næbbet

Rytmehans
roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 26-12-04 12:28

Ok du griner Kaj Sylvester!!!
Fair nok, men tag det nu roligt ik?. Du bliver jo forpustet blot ved at spise, så et grineflip forestiller jeg mig kan forårsage en indlæggelse. Er det forresten ikke pisse irriterende at veje et ton ? Gå en lang tur langs kilen, hvis du ellers orker det.

Ved du at jeg kan se alle de profiler du har logget dig ind på kandu med ? Det er mange Kaj. Jeg har kun nævnt dem du allerede har i brug, men vær forvisset om, at så snart du benytter de andre du har liggende klar, så vil jeg med det samme afsløre dig. Profilen Moneymaker er forresten særdeles rammende og passer godt til dig, men de andre er knap så fantasifulde, især alle arne profilerne.

Hils brormand alias bagerdrengen Kurt, men hold dine lange fingre langt fra hans brød og pengekasse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-12-04 11:38

hehe..Rytmehans griner MEGET af Svinedrengen - Jeg griner MEGET af dig Rytmehans aka ?!?!?!?!
Tag nu lige at få styr på ordet neontale. Det både 'lyder' og ser dumt ud på skrift...altså!

HEP HEP...For nullerbullerpiges indsigt

Citat
Det er da for tudefjæs-agtigt at lave sådan en tråd!!!!