/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSI Max2 lru 645E
Fra : grokraft
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 05-08-02 23:12

Jeg har et lille problem selv om denne maskine kører hamrende godt
Windows fejlrapportering siger der er problemer med msiinstaller.
Jeg har fat32 system. WinXP HOME version,
Jeg har prøvet at gendanne med gendaneprogram det virker stadig ikke.
hvordan løser man det?

Er det muligt at få SCF.exe til at fungere fra winxp skrivebordet.
Programmet er fantastisk til at løse driveropgradering med i win98.

PÅ forhånd tak for hjælpen

Hilsen Mogens

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 05-08-02 23:18

Hey grokraft,

Ved ikke hvilke fejlmeddelelser du får, men prøv at læse på dette site:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q260404&

//heró|ne

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 06-08-02 08:35
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-08-02 11:43

Hej Mogens

eh... mener du med MSI Microsoft's installer eller noget at det software der følger med dit MSI (Microstar) bundkort?
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=79&MODEL=MS-6567

mvh.

Starup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-10-02 23:52

Hej Mogens,

har du fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup