/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Politibetjent Jacob Poulsen, Lemvig ca. ~
Fra : rillen
Vist : 796 gange
32 point
Dato : 24-11-04 10:30

Hvem kan give mig oplysninger om politibetjent Jacob Poulsen, hans kone Frederikke Louise (f. NEDERBY Hansen ?) eller hans familie, bosiddende i Danmarksgade 13, Lemvig ca. 1948-49.
Jacob Poulsen havde 2 børn (mindst) nemlig:
Børge Nederby Poulsen f. 23-8-1930. Død omkring 1975? Børge var kokkeelev på Preislers Hotel i Viborg. Ca. 1948-49.
Poul Erik Poulsen, bosiddende Storegade 30. Lemvig. Ca. 1948-49.

Alle svar modtages med taknemmelighed.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 24-11-04 10:45

Kontakt folkeregisteret i Lemvig, du skal oplyse din forbindelse til familien , hvis de kan hjælper de dig , samtidig har du jo adresse , årstal osv, det koster ca. 52kr for de oplyninger du gerne vil ha'
Senta

Kommentar
Fra : birgitbock

Dato : 24-11-04 17:44

for mig at se skal du til nederby -må være et sogn -kun en ide -kirkebog -evt.elektronisk måske ikke endnu. held og lykke. lokal historie måske