/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
personer i udlandet
Fra : rengo
Vist : 324 gange
260 point
Dato : 23-11-04 15:49

Hej er der nogle der ved hvor man søger efter personer i udlandet(Tyskland) når man har navn og en gammel adr, jeg har også et gammelt tlf. nr. det hjælper ikke at ringe på det gamle nr. der sker intet.?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 15:58

En mulighed er at søge hos Deutche Telekom.
Det svarer til TDC her i landet.

Ellers skal du have fat i folkeregisteret (Einwohnermelde) i det område hvor vedkommende før har boet, muligvis kan du få hjælp der.

mvh dova

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 23-11-04 16:27

Hvis du sender mig nærnere detaljer på min hotmail-adresse, skal jeg prøve at søge for dig,eller i hvert fald hjælpe dig videre.
macguffin11@hotmail.com

frieda
bosiddende i Tyskland

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 23-11-04 20:02

Åhhh nej DovaBigAss igenigenigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:03

det er også ganske enkelt at kontakte danmarks ambassader/konsulater - de formidler så videre hvis det ikke lige er sådan at personen står frit i for eks telefonbøger. Du kan jo maile til ambassaden hvor du mener vedkommende er

Kommentar
Fra : pillol

Dato : 13-12-04 21:49

Hej...
Jeg søger en person i Spanien. Er der nogen som ved hvordan man kan finde ham hvis man har navn og lidt adresse ??
MVH Fie