/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Outlook
Fra : johnl
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 22-11-04 20:51

Hjælp hvordan kan det værer at når jeg skal sende en fil med mit outlook så går det ind og blokere hver gang er der et sted hvor jeg evt kan slå det fra da det er ret ireterene hele tiden .
mvh

John

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 21:02

Giv filen et andet efternavn.
eks. abc.mdb til abc.txt og send den
For at modtageren kan åbne den skal de tre bogstaver lige rettes tilbage.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-11-04 21:03

Yes... Jeg tror det er den her...

Åben Outlook express og så... >Funktioner>indstillinger>sikkerhed>fjern fluebenet i "tillad ikke, at vedhæftet filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes"

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 22-11-04 21:09

Det er ikke outlook express der Microsoft Outlook.

mvh John

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-11-04 21:10

Ok... det bruger jeg ik´ sæl så jeg er ude... Pøj Pøj med det...

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 22-11-04 22:57

Hej

Blokerer outlook for selve afsendelsen, eller viser det blot en besked om at den fil som du vedhæfter evt. ikke kan åbnes af modtageren?

Hvis ja; så skal du blot omdøbe filtypen til en "sikker" filtype, f.eks: filnavn.exe -> filnavn.ex_

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 23-11-04 05:10

lige meget hjælper det men det er en exe fil som jeg skal sende og den står bare og arbejder længe for til sidst at skrive den ikke kunne sendes

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 12:07

har du prøvet at omdøbe den til blabla.txt

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 30-11-04 12:02

Der er opstået en ukendt fejl. Emne '', Konto: 'John Hansen', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 Error: Attachement of type .exe considered unsafe - see http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;290497', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69
Sådan skriver den.

mvh John