/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skype?
Fra : Stronzo
Vist : 440 gange
10 point
Dato : 21-11-04 17:41

Hey alle..!

Er der nogle der ved om man kan bruge webcam i skype?
Hvis ikk - ved nogen så om der snart kommer en version
der indeholder webcam-funktionen?

På forhånd tak!

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-11-04 17:56

Hej Stronzo !
Skype har endnu ikke camfunktionen med, men de siger at det er højt prioriteret, så mon ikke det snart kommer. Camfunktionen kan du iøvrigt bruge sammen med MSN-messenger, hvis du gerne vil kunne se dem du taler med.
Men du kan få et link her hvor du kan læse lidt om Skype, jeg bruger det iøvrigt selv, og til telefoni virker det upåklageligt.
http://www.skype.com/help/faq/
mvh Benny

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 21-11-04 18:07

Hey Benny! Jeg bruger også selv Skype, så vi må håbe at webcam-funktionen snart kommer! ;-D

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 21-11-04 18:07

*

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-11-04 18:11

OK ..... Stronzo, jeg ved snart ikke !!!! Du ved tidens tand har jo sat sine spor på det gamle kadaver, så mon ikke det er helt fint at de ikke kan se hvordan jeg ser ud.
Hvis det kun er en telefon kan man jo snakke sig fra resten
men efter hvad de skriver bliver det jo nok noget af det næste
Benny

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 21-11-04 18:20

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 10 point
Dato : 21-11-04 19:12

bennymanden - det kan være det bliver med filterfunktion og lidt manipulation.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-11-04 19:54

tja, spejle er ikke hvad de har været, men man kan jo lave meget digitalt i vore dage, så man har jo lov at håbe --- lad der bare gå lidt tid, hvis det betyder at der bliver manipulationsmuligheder og så sådan et filter, så det hele måske bliver lidt tåget.
Benny

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 21:54

Du kunne f.eks sætte et kontrafej af Brad Pitt foran cameraet

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-11-04 21:59

Det kommer nok an på hvem man snakker med >Fjante< .... jeg har en kollega som jeg tror hellere så Brigitte Bardott, hmmmmm...... men så er det vist ikke så godt med stemmen...

Hende er der vel ingen af i unge mennesker der kender ???

Benny

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 22-11-04 14:12

Kan i ikke snakke et andet sted.. Når i skriver herinde påvirker det min mailbox

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-11-04 18:08

Hvis du har fået besvaret dit spørgsmål !!!!! Hvad så med at lukke spørgsmålet Stronzo !

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 23-11-04 14:06

Det har jeg IKKE..!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 23-11-04 14:06

Jo, det har jeg måske.. Men jeg lukker ikke spørgsmålet!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-11-04 14:13

Du skal IKKE lukke spørgsmålet for min skyld !!!
Så god fornøjelse med din påvirkede mailbox

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 23-11-04 14:15

Luk røven Benny Fuckup

Godkendelse af svar
Fra : Stronzo

Dato : 23-11-04 14:16

FUCK DIG

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-11-04 14:22

med at du har og iøvrigt Stronzo