/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dc++ hurtig download..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 19-11-04 17:17

Når jeg downloader film som fylder meget (ca. 700mb) downloader den altid filen på knap 1 minut.. Der står at den downloader med op til 13mb/s .. og det kan ikke lade sig gøre (normal max 53kb/s).. Det har den ikke altid gjort.. tror det begyndte da jeg installerede en ny version af dc++ ind.. Har prøvet at installere den gamle (0,401) ind igen.. udenresultat..

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 19-11-04 17:19

For øvrigt når jeg højreklikker på den fil står der at den fylder det rigtige (ca. 700mb)..

Accepteret svar
Fra : ShomenNiRei

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-04 18:15

Det er ifølge min erfaring en fake fil! der er ofte mange som deler falske filer for der er jo adganskriterier i de forskellige hubs og man skal dele minimum et antal GB for at komme ind og være i hubben. Derfor snyder folk med filer der, ser rigtige ud, men som er fakes. Jeg har nemlig også stødt på en del af disse og der kan være mange af dem rundt omkring.. PM eventuelt en OP og gør ham/hende opmærksom på problemet så de kan smide fakeren ud af hubben!

mvh Shomen-Ni-Rei - aka chris

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 19-11-04 19:03

husk det er ulovligt at downloade...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-11-04 19:05

er_du_klog> Er det virkeligt?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 19-11-04 19:32

lol.... det er bare dumt at spørge om sådan noget i et offenligt forum...

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 20-11-04 10:14

Tak for svaret ShomenNiRei... Det må være svært at lave en fake fil der nare dc++ til at downloade med 20mb/s.. og computeren til at tro den fylder så meget..