/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Upload af billeder (haster)
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 18-11-04 22:20

Hej alle..
Der findes.. jeg kan ikke huske hjemmesiden/portalen
(Codag .. Agfa eller .....) hvor man kan uploade og gemme billeder på en server. F.eks.hvis en fodboldklub ønsker at dele billeder fra en begivenhed og hvor et/mange medlemmer kan uoloade samt downloade disse billeder man har taget..
100 point på grund af tidsnød... så skal du være hurtig
'
Flemming

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 18-11-04 22:48

Du kan f.eks. bruge MSN Groups:
http://groups.msn.com/?CE=01
Der kan man netop dele bl.a. billeder og alle mulige andre filer.
M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:31

eller lave en hurtig webby. www.webbyen.dk jeg bruger nemlig www.xyzzygy.webbyen.dk til billeder.

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 19-11-04 00:21

Beklager...¨
Det skal være nemt for alle mine venner.. vi er 47 der har taget billeder fra en tur. Vi ønsker serverplads, intet andet.. Jeg ønsker at oprette en portal på en server hvor ALLE kan uploade og downlode uden for meget misk mask
Just gå ind og bruge mit Brugernavn og pasword.
Derefter kan vi udveksle billeder og bruge dem vi ønsker...'
Findes der sådan en portalder der gratis uden for meget lærdom i havregrød, da ikke alle er lige "gode" til PCèr og downloadning af tillægsprogrammer på de f.eks. portaler (Kodag, agfa m.m. )

Flemming

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 19-11-04 00:52

kom så...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-11-04 00:54

tror msn groups er det nemmeste så.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 19-11-04 07:45

Kære Kyllesbech
Prøv nu at kigge på MSN groups.
Så tror jeg du vil opdage at den kan det du efterlyser.
Og så er det gratis for 3Mb og så nemt så selv jeg kan finde ud af det.
M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 19-11-04 07:47

Og så du du bestemme at det kun skal være jer 47 der kan bruge gruppen,
eller det også skal være for andre.
Kim