/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hjælp hjælp
Fra : memuel
Vist : 458 gange
25 point
Dato : 18-11-04 16:17

Jeg har oprettet en annonce på http://www.gamle-venner.dk/
Jeg efterlyser nogle af mine gamle mødregruppe medlemmer: Iben mor til Oliver, Iben mor til Alexandra og Helle mor til Amanda. Jeg mor til Mette
Børnene er født i slutningen af 1990. Kender du en af mødrene eller er du af børnene, så klik ind på gamle venner og kontakt mig!!!

Fra : memuel Dato : 18-11-04 16:15

se: http://www.kandu.dk/dk/spg/53860

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe????
Hvor kan jeg sætte flere opslag???

nu har jeg prøvet to steder,

Hjælp!!!!

points fra det andet spørgsmål følger dette...

Kommentar
Fra : jonnanj

Dato : 18-11-04 16:35

<jeg søger min søsters datter. Hun hedder heidi er født 19-09-79.
Hendes mor hedder mona nyrup jensen, far hedder niels anton nielsen. HUn bor mugligvis på mors. hilsen jonna n jensen

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 35 point
Dato : 18-11-04 16:35
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-11-04 17:11

.. Nu kunne det måske hjælpe, hvis du fortalte HVOR denne "mødregruppe" blev etableret ?
Hvis det er Aalborg, gætter jeg på du hedder Birgit ?
/PG

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 18-11-04 18:12

Mødregruppen blev etableret i Nord/vest kvt københavn (frederikssundsvej)

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 28-11-04 15:47

Tak for svaret Teil.