/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
AEG vaskemaskine
Fra : pesa
Vist : 777 gange
100 point
Dato : 18-11-04 13:08

Vi har en AEG vaskemaskine hvor lågen ikke vil åben når den har kørt vaskeprogram igemme den kan godt åbens manuel.Hvad kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-04 13:11

Viser den en fejlkode i display ? Hvad mener du helt præcist med "manuel" ?
Hvilken model ?
/PG

Godkendelse af svar
Fra : pesa

Dato : 18-11-04 13:14

Tak for svaret Guild.Der er ikke noget fejle kode på den vaskemaskine er 8år. der er en knappe der kan drejes den i bund af den.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-11-04 13:18

Det forstod jeg ikke helt. Du accepterer mine 3 spørgsmål som "Accepteret svar" ???
/PG

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 13:29

Problemet kan ligge i, at vandstandsindikatoren registrerer, at maskinen ikke er tømt helt for vand og derfor kan lågen ikke åbnes elektronisk. (Kan også være elektronisk fejl)
Årsagen kan være, at trevlesien/pumpen er delvist stoppet.
Prøv evt., at gå ind på www.hvidevaredele.dk
Der kan du sikkert få både råd og reserrvedele.

Jegf forstår din undren PG. især da det ikke er en helt ny bruger, men vi må da håbe, at vi yder den ønskede hjælp