/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Værktøjslinien driller
Fra : egoland
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 16-11-04 10:06

Nogen gange vil værktøjslinien ikke rigtig blive færdig med at loade, når jeg starter min computer. Den kører ellers udmærket, men den vil kun loade de første 3-4 ikoner, mens resten ikke kommer frem, og ej heller den lille pile-knap.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-11-04 10:32

? er det proces linien du mener

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 16-11-04 11:15

Har du ændret i dine værktøjslinjer? Hvis og givet fald kan du nulstille dem under funktioner og derefter tilpas vælg fanen værktøjslinier og derefter nulstil.

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 16-11-04 11:24

Det er helt præcist i procesliniens meddelelsesområde. Og nej, jeg mener ikke at have ændret noget

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 16-11-04 11:31

Lyder som om du har nogle problemer der stikker lidt dybere end værktøjslinier, et program som fx. Norton disk/win-doktor kan nogle gange afhjælpe den slags.

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 16-11-04 11:59

Til fh1dk:
Har kørt regestry mechanich uden at det har hjulpet. Måske er instalationen bare ved at være noget slidt?

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 16-11-04 12:54

Ja så har jeg ikke rigtige flere forslag udover at reinstallere programmet igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 14:08

Har du noteret hvilke programmer der har svært ved at loade? Nogle gange vil en simpel defragmentering hjælpe på problemet!

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 23-11-04 21:15

Det har ikke hjulpet at defragmentere. Andre forslag?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:21

Tja! Har du checket for spyware på www.spywarefri.dk under onlineværktøjer?

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 24-11-04 15:50

Det er ikke det, der er problemet, har tjekket!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 15:56

Som jeg sagde! Noter hvilke programmer der ikke vil starte, og evt geninstaller dem!

Eller højreklik på Start gå ind under egenskaber > processlinje og fjern flueben i skjul inaktive ikoner. Hvis alle ikoner kommer frem kan du forsøge at skjule dem igen!