/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gave til en der fylder 50 ?
Fra : southpole.dk
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 14-11-04 18:16

Hejsa!
Hvad giver man manden der har alt, og fylder 50 ? Har ingen idéer selv.
Gerne noget lidt morsomt, men osse brugbart på samme tid.

Mvh. David

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 18:28

En bog kan man altid bruge! Køb politikens bog om danmark til 300 kr.! vil selv købe den til min far som er 50 år!

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 14-11-04 19:14

Nu var det jo rart at vide hvad det må koste, og om det er en handyman- etc., men jeg kan da sige, hvis i f.eks. er flere om det, vil en højtryksrenser være en god ide, det kan næsten alle finde anvendelse for, i den anden ende af skalaen, og som man også forventer, er jo en flaske af de bedre, er det en handy-man, så er der jo stort udvalg i værktøj, er det en computerfreek kunne et program til denne være godt, således kunne et vejkort som "Route Scandinavia" være en god ide, - men nemmest var det hvis man kendte manden lidt bedre.
Mvh. Stilke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-04 20:22

En pose viagra.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 14-11-04 20:58

en vejrstation vil være fint, især en af dem med det hele.
Mvh. Karen

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 20:58

Fra bladet GEAR Gilette Power"elektrisk skraber.www.gilettem3power.com
Musikalsk discokugle Philips PSS010 999 kr
Fodboldur 134 kr www.euro2004shop.com
Walkie talkie jakke 4495 kr www.nike.com/acg
Taskehøjtaler 9000 kr www.missionprofessional.com
50 tommer TV 75000 kr www.panasonic.dk
Black&Decker--Musik til arbejdet 1332 kr www.blackdecker.dk

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-11-04 17:07

Idet han må siges at være nået reparationsalderen, så:
En stor rødekors-kasse, - med diverse store og små ting, - som kan hjælpe ham gennem resten af livet.
Det kan være lige fra et stk. plaster - en samfundshjælper/proptrækker, - til diverse gode flasker (hvis manden er til at nyde lidt af det våde en gang imellem), - æske med chokolade, - en god bog, - evt. en evighedskalender.
Han skal jo også have lidt tøj på kroppen, - så start med et par sokker og underhylere.
Det er kun dine egne idéer som sætter grænser for hvad den skal indeholde, - og om det skal være dyre ting, - eller billige ting, - husk også lige en sikkerhedsnål!
Lav et lille hæfte med vejledning til de ting som ligger i kassen, - og lad een person læse op, - når kassen bliver åbnet.
Men sæt god tid af, til denne sceremoni, - det kan godt tage en times tid, - idet der vil blive megen smil og latter omkring åbningen af RØDEKORS-KASSEN. (KASSEN SKAL VÆRE HVID MED ET RØDT KORS).
Ammitz

Kommentar
Fra : SirScholes

Dato : 25-11-04 01:08

Helt klart et tegnet billede af børn/børnebørn. Få en god tegner til at at tagne blyantbillede af børn/børnebørn, det er en glimrende personlig gave.