/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Computeren fryser...
Fra : bigmozzy
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 13-11-04 13:44

Jeg kender en som har installeret SmileyCentral på sin splinter nye computer, og fortæller mig så at hendes computer fryser en gang imellem så hun må genstarte.

Hun har fået noget der hedder myway også.

Hvis hun sletter smileycentral, virker hendes pc så igen eller skal hun gøre noget andet?
Hun har kørte Norton Antivirus og den finder intet.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-04 13:52

Smiley Central er MEGET skidt

I skal gå på http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

Brug den ½ time det tager, i vil få MEGET ud af det.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-04 14:04

Der sker i hvert fald intet ved at gå i kontrolpanelets tilføj/fjern og afinstallere "My websearch (Smiley Central)"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-04 14:32

Prøv at gå ind og prøv her Gå ind på http://searchweb2.com/ og tryk Help i bunden. Læs nederst på deres FAQ-side.

og sørg for at køre de forskellige spywareprogrammer der nu er tilgængelige for jer - ad-aware - stinger osv

Godkendelse af svar
Fra : bigmozzy

Dato : 23-11-04 18:21

Tak for svaret troldenesdhb.