/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fejl hver gang ved opstart
Fra : MarcDuncan
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 12-11-04 13:30

Hej med jer gutter og gutinder. Hver gang jeg starter min pc op, kommer der en lille boks frem som skriver :

Can't load LXSUPMON.DLL

det er begyndt at irritere mig lidt meget, derfor håber jeg der er én som lige ved hvordan lorten fjernes

Hilsen Marc

Accepteret svar
Fra : tjeppson

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-04 13:42

Du kan prøve følgende link, for at hente et program, der retter dll-fejl...

Det er ganske gratis og ret lige til, både at hente og benytte...

http://www.pcmightymax.net/cgi-bin/view.cgi/google57/download.html?google_dll

Håber det løser dit problem.

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 12-11-04 14:11

hje du kan lige tjække dette link. det er en gut med det samme problem og du kan lige se hvad han får at vide.. http://forums.techguy.org/archive/index.php/t-226086.html

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 12-11-04 14:33

wowwwww! tjeppson det var fandme kanont tip du kom med der. programmet gjorde lige hele pc'eren hurtigere og ryddede op i det hele. 157 fejl som jeg ikke viste jeg havde fik den lige bugt med. topkarakter til dig min ven. tak tusind tak!

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 12-11-04 14:33

Tak for svaret tjeppson.

Kommentar
Fra : tjeppson

Dato : 12-11-04 14:43

Det var søreme så lidt.... Godt at det hjalp...