/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Horror spil
Fra : Leon85
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 11-11-04 14:07

Lige et enkelt spørgsmål. Der findes ikke det store udvalg af horror spil på markedet. Har selv Nocturne, Aliens Versus Predator og Blair Witch 2. Kender I flere spil i horror genren, som I har prøvet at spille/anbefaler?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 14:16
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 14:25

Doom 3

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 11-11-04 14:32

Tjaa, jeg vil ikke sige at det er et horror spil, Molokyle. Men det er skidesjovt at skyde hjælpeløse faldskærms kaniner alligevel (-:
Nå, må tilbage tilbage til arbejdet, skal slå den highscore....

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 11-11-04 14:45

Doom 3 kræver et monster af en computer. Min comp kan ikke trække den. Har i øvrigt også spillet og gennemført "5 Days A Stranger" og "7 Days A Sceptic." Begge er freeware RPG spil, som jeg selv synes er suveræne, omend lidt korte. De kan downloades på www.gamehippo.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 14:45

Lidt mere seriøst : Blackout ...og så er det dansk : http://www.sdu.dk/Hum/bkw/BUKS.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 14:48

...og Myst, hvor 3'eren lige er kommet på gaden : http://mystworlds.ubi.com/us/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 14:51

...eller er det 4'eren ? : http://mystworlds.ubi.com/us/myst10th/index.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 11-11-04 15:15

Oki, prøver lige at kigge på dem. Myst er godtnok mere i adventure genren end i horror, men spillet er godt. Du er virkelig opsat på at få point, hva Molokyle (-: Men keep up the good work

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 17:13

Gothic!!
Silent hill serien!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 11-11-04 17:37

hehe.. Mit gamle grafikkort klare Doom3 fint i acceptabel grafik.
Ellers er der spil som Silent Hill 3 (og Silent Hill 4 til konsol). Skulle være ret skræmmende ikke for mig, men andre siger det.

Og jeg giver dig ret. Horror kan man aldrig får nok af.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-11-04 17:59

tedd

øv...det skulle jeg lige til at forslå

med det er jo lidt et tænke spil.
Der er også Dino Crises.
Eller Recident Evil serien (star med toeren)

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 21-11-04 01:23

Der er også Nightmare Creatures.. efterhånden et par år gammelt, men der er da lidt tidsfordriv i det.

Rune

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 21-11-04 07:46

[hør] Her er et review af 15 Horror spil : http://www.sasse.co.uk/horror/reviews/index.htm

..så kan du jo læse om der er nogle af disse der falder i din smag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 23-11-04 08:34

Ok, jeg giver hermed mine point til molokyle (hvad faen er det (-:) for at komme med flest forslag til horror spil. Tak til alle jer andre også.

Godkendelse af svar
Fra : Leon85

Dato : 23-11-04 08:35

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 10:37

Molokyle blev jeg kaldt i skolen (Skolen ved Sundet), da mine klassekammerater ikke vidste det hed : Molekyle

Min profil kan du læse ved at klikke på 'molokyle' over denne kommentar

</KLÅGE MÅGE>