/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Webcam-overvågning..!
Fra : Stronzo
Vist : 1288 gange
20 point
Dato : 10-11-04 19:10

Hey alle..

Har i nogle gode overvågnings-programmer som kan stille meget skarpt? Og de ska kunne downloades og være gratise..
Det skal bruges til at overvåge hen mod min dør når jeg er i skole..!!
Nogle forslag..!?

På forhånd Tak!

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : Aben_I_Bur

Dato : 10-11-04 19:30

http://www.digi-watcher.com/

Jeg har dog aldrig prøvet programmet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 23:12

Hmm! Hvis dit webcam er fra Logitech, så er det med i din softwarepakke som medfølger.
(ImageStudio -> Aktiver overvågning)

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 11-11-04 18:49

Hey igen..

Andre forslag?

Og CLAN..--> HVOR HENNE?
Nu brugte jeg tid på at downloade ImageStudio (version 7.30 mener jeg) og jeg ka stadig ikke finde noget!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-11-04 21:48

har du den sidste nye logitech software på din pc så søg efter filen(RadarContainer.exe)f.eks.>C:\Programmer\Logitech\Video\RadarContainer.exe og klik på samme

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-11-04 16:51

Nej Manse9933 det har jeg ikke, men kan du give en hjemmeside hvor man kan downloade RaderContainer eller i hvert fald give et 'henvisning' til hvor man ka få det?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-11-04 17:07

Her>
QuickCam Software Version: 8.4.1 build 1092D<Bruges til alle logitech web cam's

http://www.logitech.dk/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1794,contentid=7649

og her er et direkte link til et overvågnings program>
Asus
http://www.asuscom.de/pub/ASUS/vga/ATI/utility/VideoSec3008.zip
Manse9933

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-11-04 18:33

Andre..??

Manse9933 ---> KAN STADIG IKKE FINDE OVERVÅGNING DER...!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 12-11-04 19:11

søg efter RadarContainer.exe C:\Programmer\Logitech\Video\RadarContainer.exe
den har ikke et icon,jeg kan heller ikke finde det i selve programmet/fotoalbumet men jeg har
det i ovenstående mappe(RadarContainer.exe )jeg har det lidt anderledes end andre,jeg går altid ned i de program mapper jeg installere og trækker de forskællige program funktioner over i mit genvejs program.
Manse9933
har du prøvet nederste link?

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 14-11-04 18:51

Jeg har ASUS Videosecurity!

Men er blevet lidt træt af det.. Det var ikk ordenlige billeder!

Godkendelse af svar
Fra : Stronzo

Dato : 14-11-04 19:01

Tak for svaret Manse9933.
Flot kvalitet og den kan tage hurtige
bevægelser!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 05-12-04 16:51

Hej Manse.. Igen..! Da jeg havde prøvet RadarContainer et par gange, så kunne jeg ikke overvåge mere..! Den ville simpelthen ikke gå ind i programmet!