/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Fil Problem
Fra : fusker13
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 05-11-04 06:49

Jeg er lidt af en NOVICE på PC...

Når jeg lukker computeren op, får jeg en fil hvor jeg blir spurgt om jeg vil åbne den, den er til irritiation for jeg skal annullere den hver gang....Hvordan sletter jeg den? Håber på et svar..Hilsen Fusk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-04 06:53

Nu har du jo spurgt en gang, så bare luk dette spg. Men som sagt skriv hvad filen hedder "hvad der står når du åbner" så kan vi hjælpe. Men luk den ene tråd, ellers bliver det for forvirrende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 08:35

fusker13 - du har skrevet samme spørgsmål både under e-mail og hjemmesider - hvor hører det egentlig hjemme og hvad er det for en fil ??? Du kan jo ikke som troldeneesdhb rigtigt skriver forvente hjælp hvis du ikke oplyser om dette.

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 08:47

Jeh older mig til hjemmesiden

hisen fusk

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 08:48

jeg aner ikke hvordan man gør på KANDU Hilsen Fusk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 08:50

prøv lige at læse igen - hvad er det for en fil du bliver bedt om at åbne ???????????????

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 09:04

Jeg kommer her med alle oplysninger der står på filen:

Navn: IncrediMail Ltd.
Udgiver: IncredMail Ltd.
Fra C:\docume~1 birte\lokale~1\temp\IM\installer

Jeg er på Herrens Mark...Hilsen Fusk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:07

ahaaaaaa du har vist da forsøgt dig med incredimail - mine varme anbefalinger her vil være hold dig fra den og smid den fil ud !!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:10

ps der er et utal af muligheder hvis du vil sende mails med dekorationer og baggrunde - men jeg vil råde dig til at holde dig fra bla hotbar og incredimail - vil du have tips til at gøre det så stil spørgsmålet om hvordan under andet multimedie så får du sikkert mange gode råd

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-04 09:29

Du skal have kaldet af installeren fjernet fra registreringsdatabasen.
Som novice er det ikke bare lige - Hvis du kan alliere dig med en ven der har lidt erfaring viol det være godt.

Det kan gøres med "regedit" eller med "hijackthis" programmet

Her er fremgamgsmåden for regedit..::

start - kør - skriv regedit i boksen - ok

Klik: rediger - søg

Tast: \temp\IM\installer
Klik: find næste

Søgningen vil stoppe på en linie - den linie skal slettes - med DEL

derefter tast F3 - gentag slet og F3 indtil linien ikke forekommer mere.

Afslut programmet.

Men som sagt - Allier dig med en ven der ikke er novice.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-04 10:23

Helt rigtigt hvad Jens siger, find lige en der IKKE er helt novice............ Du har en pc`er der skal renses.

Du kan starte med at hente programmerne :

http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

start programmet update det og kør det, lad den fjerne alt den finder.

Hent der efter :

http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

Gør det samme her. Vend til bage når du har gjort det, og der er en lidt mere kyndig bruger ved din pc`er

Ps

Luk det andet spg du har oprettet, så fortsætter vi her. Du lukker det ved at accepter den besvarelse der er.

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 20:03

Hej Jens

Tak for dit svar, du prøver da på at få mig til at forstå det, men det er for vanskeligt til at jeg tør gå igang med det,

det er ikke så længe siden jeg havde en virus, det var en dyr spøg, men han var meget dygtig, så ham må jeg have fat på igen, jeg kender ingen der har computer og som kan hjælpe mig.

Men mange tak for dit svar.... Hilsener Fusker 13

Godkendelse af svar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 20:12

Tak for svaret JensT.