/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Emne til engelsk stil?
Fra : Linkin
Vist : 1044 gange
200 point
Dato : 02-11-04 14:37

Jeg skal skrive en engelsk stil på fem sider og jeg vil gerne skrive om Eminem. Stilen må ikke bare være beskrivende, den skal, som min lære sagde "have noget kød på". Mit problem er så, at jeg ikke ved hvad jeg kan skrive om som "underemne", da det jo skal fylde de der fem sider.
Kunne virkelig godt bruge nogle gode idéer, husk at det skal have noget at gøre med Eminem.
Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Hilsen Linkin

Accepteret svar
Fra : mbth

Modtaget 210 point
Dato : 02-11-04 14:45

Hej Linkin !

Hvis du vil skrive om Eminem og samtidig vil have noget med kød på, har du alletiders chance for at inddrage noget højaktuelt. Nemlig det amerikanske valg. Skriv evt. om, hvordan Eminem direkte går ind og laver en sang hvor han "sviner" præsidenten til og derved forsøger at påvirke valget.

Enhver lærer vil købe den - tro mig

Held og lykke.

Mbth

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 02-11-04 14:49

Eller du kan vælge et par sange som omhandler det samme og fortolke dem... Det kan man også få meget sjov ud af...

Kommentar
Fra : zenmester

Dato : 02-11-04 14:50

Du kunne jo prøve at belyse betydningen af at være en hvid kunstner i en hovedsagelig sort musikkultur.
Eller du kunne klasificere hans rapstil, og sætte den i et historisk perspektiv, med hjælp fra allmusic.com og beskrive udviklingen af hip hop og rap kulturen.
eller sidst og bedst du kunne analysere et par af hans sange, set i lyset af hans pesonlige optræden og den person han prøver at være i offentligheden, hvad siger han i sine sange og hvad siger han med sine handlinger skriver han om sig selv eller iscenesætter han sig selv.
lige meget hvad så er han blandt de bedste poeter og rappere idag som "go do it" og held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : Linkin

Dato : 06-11-04 20:51

Tak for svaret mbth.

Kommentar
Fra : mbth

Dato : 06-11-04 23:08

Du er velkommen.
Held og lykke og tak for point.

Mbth