/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp til at finde gamle mails
Fra : _olsen
Vist : 548 gange
200 point
Dato : 01-11-04 14:41

Hej, i forbindelsen med at jeg geninstalerede windows xp, fik jeg taget en forkert backup
af mine outlook 2003 mapper. (fik ikke sat hak i 'medtag undermapper'). Så nu står jeg uden
mine gamle mail, adressekartotek mm. Jeg fike dog taget en backup af disken, inden geninstallationen.
Mit håb er at der er en mulighed for at hente de gamle mails mm. fra denne backup.
Er der nogen det kan hjælpe mig.
Tak
Olsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 14:52

Har du brugt Drive Image eller Ghost til at lave backup.
Eller hvordan har du lavet backup.

Kommentar
Fra : _olsen

Dato : 01-11-04 15:09

Jeg brugte guiden 'sikkerhedskopiering i XP, og valgte ikke at medtage styresystemet.
Mvh
Olsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 15:13

Tja - der har jeg aldrig været...........så måske der kommer en anden forbi.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-11-04 15:41

Hejsa

På din Backup, skal du søge efter filer som ender på .pst eller .wab
finder du een af dem har du reddet din mail mv. (kør import fra outlook)

Accepteret svar
Fra : shamrock1

Modtaget 200 point
Dato : 01-11-04 16:15

Du skal søge i nedenstående bib på backup

C:\Documents and Settings\(brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Godkendelse af svar
Fra : _olsen

Dato : 01-11-04 19:44

Tak for svaret shamrock1.
Det var lige hvad jeg skulle bruge..
Jeg takker også DK for svaret, problemet her var bare at ved en 'søg' på *.pst fik jeg ikke vist
de filer, da de lå i skjulte mapper.

En glad Olsen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-12-04 00:34

Hej shamrock1

Der er noget til dig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/55099