/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke Toupie
Fra : ans
Vist : 441 gange
300 point
Dato : 01-11-04 12:53

Toupie med månedens præmie.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 12:57

Hjerteligt tillykke Toupie .

Godt jeg ikke vandt den. Gider ikke bruge min tid på at sidde og se film's.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 12:59

Hej Toupie
Tillykke med præmien

mvh dova

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-11-04 13:00

Også et STORT herfra
med den fine præmie
håber du bliver glad for den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 13:08

Mange tillykker fra mig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 13:22

Osse mange teløkker herfra
Eyvind.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-11-04 13:41

> Toupie
Tilløk .. du fortjener en extra præmie !
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 14:00

Jøbber... jeg tilslutter mig lykønsknings mafiaen

[hør] Toupie... du kan altid sende den videre til den rette vinder : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-04 14:04

og en superkrammer herfra

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 14:49

endelig en pige, der render med brødristeren!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 14:52

Hold da op Creamy, der er da flere piger der har vundet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 14:54

I øvrigt er det en DVD Toupie har vundet, ikke en Bagersvend.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 14:55

Jeg kender da mange piger som rister brød her på Kandu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 15:03

Ja da, indenfor de sidste 5 mdr. er der da 3 piger der har vundet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:09

lol..Det må være fordi jeg hele tiden glemmer, at Dova ikke er en mand

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 15:25

Ja måske, men ans har da også vundet for ikke så længe siden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-04 15:28

Det må være alle de fanmails pigerne sender til kandu rasmus!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 15:32

Hej tedd
Er din brødrister stadig ikke dukket op?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 15:32

Søde Creamy - Jeg savner sådant en respons på min Dato : 01-11-04 14:54.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:40

Jamen arne, du spørger da ikke om noget, men kommer blot med en konstatering.
Hvad skal jeg give som respons på det?!

Nå!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-04 15:41

Både og Dova! Jeg havde sendt en efterlysningsmail til Kandu, og gjort opmærksom på at jeg ikke PT opholdt mig på min adresse! De sendte den alligevel dertil med det resultat at posten sendte den tilbage! Det kan jo så være Kandu bruger den som gave senere! Ved ikke om det er besværet værd at sende en mail til Kandu og bede om at sende den igen!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 15:51

Creamy

Jeg spurgte ikke om noget, men en kommentar kan vel godt afstedkomme en respons?

"Brødrister" = Bagersvend?

P.S.: Jeg har smidt Patsy's Sneakers ud og meldt hende ud af Bowling-klubben. På grund af flg.:

1.: Hun ødelagde spillet for de andre.
2.: Hun ødelagde spillefladen (Gulvet).
3.: Hun var for dyr i snørebånd, Sneakers og Sports-BH'er.
4.: Sidst, men ikke mindst: Hun gav ingen mælk med den skide BH på.

Så nu er hun MUH-SUHR igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 15:59

dova -> Fra : dova Dato : 01-11-04 15:25

Ans er sgu da en (m-)and

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 300 point
Dato : 01-11-04 15:59

HURRAAAA.....TILLYKKE til mig - håber så bare den er bedre end den jeg har i forevejen ...men Tedd søde, du skriver da selvfølgelig til Kandu, og når du så har fået din "dims" så bytter vi bare, hvis du altså står og mangler en DVD

TUSIND tak for lykønskningerne til Ans, Arne.Jakobsen, Dova, Briani, BjarneD, Emesen, Guild, Molo, Tedd og Creamygirl I er bare dejlige

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 16:07

Arne, din opdragelse af Patsy må have slået fejl.
Vær lidt mere håndfast, eller send hende til dans

http://www.sfast.dk/gif/koer/kuh22.gif

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 16:15

Psyyyyyyh - Creamy

Sådan noget må du ikke end gang hviske. Ska' jeg så også ud at købe Tricot og Balletsko til hende?

Hun får squ ideer nok selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 16:21

arne.jakobsen -> Måske du ka' låne tøj til hende af Kozo : http://starterupsteve.servepics.com/swf/kozoFlash.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 16:22

Den viste DanceVideo viser ganske rigtigt Patsy under et af sine besøg på det lokale Mejeriskotek. Tak fordi du sendte det til mig. Nu står den på YDERLIGERE 14 dages Staldarrest.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 16:24

Det kan gøres billigt. Netto har tilbud på bananer

http://www.sfast.dk/gif/koer2/ani-286.gif

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 16:27

lol...tak for linket med Kozo. Kanon

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 17:31

Molo

Skam dig: Nok er hun måske lidt uopdragen, men Patsy er en ordentlig ko. Hun kunne ikke drømme om at gå i lånte klæder. Og da slet ikke en Flodhest's.

Hvis du ikke straks undskylder, lader jeg hende selv komme til tastaturet

Nej du må ikke Patsy! Han er go' nok, er bare ikke vant til intilligente køer. Og gå så hen og leg i din hoppegynge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:38

Sidst jeg så hende, måtte hun bæres hjem fra 'vandhullet' : http://devin.com/cruft/cow.jpeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 17:51

Ja Ja Molo. Jeg tænkte nok at du, på trods af at du bor ved Øresund, ikke kan kende forskel på en sild og en død ko. Patsy er en meget levende Sild med stort Ko. %.)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:54

Denne ko er sgu da ikke død !!!

Den hviler sig bare lidt og sover en normal øresundsbrandert ud

</MOLOKYOLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:58

Silden lever i bedste velgående : http://www.amatra.dk/Fiskehat.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 18:09

I så fald; fri mig for øresundsbranderter. Så hellere en Hedeskid.

Og så påstår du at det er Patsy på billedet? Hun ville aldrig ta' en 2-sporet Taxa.

Kender du hende ikke så se her: http://www.sfast.dk/gif/koer/kuh22.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:24

Er føjet til Fortrukne : Humor

</MOLOKÆLVER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:26

...øehd ; ævler ..for dælen. Jeg er sgu ik' androgyn !!!

</MOLOTYR(-K)>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 19:35

molo
ang. din 15:59
ans er sgu da en (m)and?????

Hun er sgu da hverken en mand eller en and!!!!!!!!!
mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-04 19:50

Molotyr minus kvinde? Molotyr (Kvindelig)? Forvirringen breder sig Molo! ! Androgyn eller ej!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 20:51

Jeg er en m(or) and jeg har jo store ællinger

Jeg forhøjer lige point. Toupie har da fortjent mere end 1 point

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 20:52

Skal jeg virkelig forklare jer hvordan man ser forskel på piger og drenge.
Jo ser i drenge har nemlig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 21:06

emesen

What is the differens between a girl
coming out from a church,
and a girl coming out from a bath?

The first one have a hopefull soul;
The other one have a ???????? ????.

Big Fat Grinn.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 21:27

Det må være noget med øjnene fuld af sæbe.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 21:39

Ja Ja, eme -- kald du den bare øjnene. Jeg ved godt hvad den hedder. Men det er altså en af de jokes, det er sjovt at kunne når man er sammen med engelsk-talende.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 22:00

Tak for svaret Toupie.

Det glæder mig at du vandt månedens præmie
Jeg lukker tråden nu, da jeg tror, at de brugere, der ville ønske tillykke, har deltaget.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 22:06

Kære ans.

Når man sidder på en pub i det nordlige england og hygger sig med lokalbefolkningen, er det en god ide at udbryde:

Now friends; Do you know how to save a Scotchman from drowning?

Efter et par sekunders tavshed siger man: Thank's Good.

Og så drikker man lidt øl mens latteren runger. Derefter siger man:

No folk's really: DO you know how?

Lidt mere tavshed.....

You move You'r feet from his neck.

Det er en sikker Ølbrandert.

P.S.: Du kan gøre det samme i Skotland, husk blot på hvor du er !!!!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-11-04 22:31

Ans tak for point og tillykketråd

// Toupie