/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bliver smidt af
Fra : miritdk
Vist : 330 gange
1 point
Dato : 31-10-04 21:57

er det kun mig der bliver kylet ud af kandu idag - eller har i andre oplevet det også ???? Det er smækirriterende når man sidder midt i noget.
SUK

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 31-10-04 22:02

Det er det nye klassifikationsfilter, der skal frasortere indlæg der er for lange.
.
Sorry, jeg kunne ikke dy mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 22:07

NÅH !!!!!!................... *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 22:14

Slet dine cookies

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 22:18

Jeg havde også store problemer med det til at begynde med, men jeg fandt ud af, at hvis man når man logger på, ønsker at kodeordet skal gemmes, er der aldrig problemer med det mere.
mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-04 00:41

jaja nogen dage er jo bare sådan - det hjalp en times tid efter jeg havde skrevet *S*

emesen - gør jeg da altid men er ikke nødvendigt

dova - det er ikke mit login der er problemer med så hvad har det med at blive smidt af at gøre - blev bare så sur over at jeg næsten hele tiden blev kylet ud at jeg måtte have luft.

hmm giver ski da bjarned det elendige point for det frække svar *GGG*

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-04 00:42

Tak for svaret BjarneD.
         hvis nogen skulle finde på at købe svaret - tjah så er det jo bare ærgeligt *GGG*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 00:50

Nej, du har nok ikke problemer med at logge ind, men hvis man fjerner "fluebenet" der hvor der ved logind står:
"Husk mit kodeord så jeg automatisk bliver logget ind næste gang", så er det, at man af en eller anden årsag bliver smidt af som du siger, og det er som regel når man har skrevet en kommentar man vil sende, så står der bare:
Du skal være logget ind for at kunne skrive..... o.s.v.
Jeg troede det var det problem du mente med at blive smidt af

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-04 10:07

hmmm problemer fortsætter tilsyneladende idag - sad lige og svarede dig dora - og blev smidt ud. Fluebenet har altid siddet der men jeg bliver da smidt af igen idag - hvordan er du kommet frem til det med at fluebent skal være der ??????
prøver igen men ellers må det jo vente *G*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 10:15

Du skulle måske foretage en oprydning i cookies eller i hvert fald slette alle cookies der er relateret til Kandu.
Jeg har oplevet det samme nogle gange og det lader til at hjælpe, men om det ligew vi hjælpe dig er så spørgsmålet for hvis du bliver hægtet af midt i, at du skriver så må det være en fejl på din PC for du skriver jo på en cached side.
Måske skulle du beskrive det lidt nøjere så vi kan søge efter fejlen og jeg kan måske endda gøre mig fortjent til mit point+10

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 10:48

miritdk
Det fandt jeg ud af ved at følge et råd da jeg selv spurgte om det samme for et stykke tid siden.

BjarneD
Du ved godt, det her med mig og computer o.s.v. Hvad er cookies???

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 11:03

Cookies er småkager!
.
eller
Små tekstfiler der modtages fra en webserver, som gemmes hos klienten, dvs. browseren, og igen afleveres til webserveren. de små tekstfiler kan for eksempel indeholde oplysninger om bruger loginn. Cookies kan også være simpel informationsindsamling som anvendes for at få oplysninger om brugeren, som for eksem at genkende brugeren når siden besøges igen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 11:50

Okay så
Det med småkagerne lød mindst indviklet

mvh dova

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-11-04 14:49

Hej til Jer på kandu.

Jeg har lige fået nogle voldsomme problem med kandu. Normalt er jeg bare logget ind (husket) så jeg kan hoppe ind og ud som det passer mig. Men her til aften begyndte det med at jeg blev logget af hver gang jeg gik ud, så jeg måtte logge på igen.
Så nu her til morgen loggede jeg ind igen og surfede lidt i sidste 25, og fandt så et spørgsmål jeg ville svare på. Da jeg havde skrevet indlægget og klikkede på: "send indlæg" så kom boksen med: "Du er ikke logget på, så du har ikke adgang". Hvis jeg så logger på igen er mit indlæg væk igen.

Det kan vel ikke have noget at gøre med at jeg i eftermiddags har logget ind fra en anden maskine/IP adresse

Med venlig hilsen
rfou

Hej Rfou

Dette skyldes at du er kommet til at slå cookies fra i din internet browser, derved kan systemet ikke genkende dig når du bevæger dig rundt på de forskellige sider. Du bliver nødt til at åbne op for cookies igen, for at få kandu.dk til at virke.

Håber dette hjalp dig på vej.

Med venlig hilsen / Best regards

Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Jeg har heller ikke forstand på småkager, og problemet har jeg stadig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 14:58

Hej Rudolf

Jeg tror nu heller ikke at Rasmus har ret for cookies er ikke noget man bare lige slår fra og hvis man sletter oprettes der bare en frisk.
Hvis du har autoudførelse slået til skal du ikke engang skrive password hvis ellers det er markeret til gemt. Det eneste der sker er, at du skal logge på een gang.

Noget tyder på at kandu har en fejl for der kommer også mails til mig selv om der ikke er nye indlæg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 15:06

Jeg skulle måske for en sikkerheds skyld fortælle hvor man slår cookies til og fra.
InternetExplorer - Funktioner - Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger - Avanceret
Hvis noget er blokeret der vil der typisk komme et ikom med øje med et indkørsel forbudt skilt nederst på browsersiden.