/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bøjle fra BH - i vaskemaskine
Fra : eva_marie
Vist : 7685 gange
200 point
Dato : 31-10-04 15:08

Hvordan fjerne man en løs bh-bøjle fra vaskemaskinen. Jeg kan ikke mærke den i tromlen, men når der centrifigueres kan man høre bøjlen skurre på 'tromlen'.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 15:11

aj aj aj eva_marie - der er vist en der ikke har villet lytte til tidligere gode råd hvad ???? Håber du får hjælp *S*

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 31-10-04 15:13

Bagbeklædning af vaskemaskine
og så kan den muligvis pilles ud når varmelegemet er afmonteret.
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 15:14

Kender en veninde der fik fjernet syv af slagsen. Oijj, det er mange, men hendes vaskemaskine funker stadig

Lortet skal skilles fra hinanden - så du må ud og finde en 'handy mand'

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 15:15

eva_marie> Hvor er det godt, at problemet ikke er en vaskemaskine i bh´en

Undskyld...kunne ikke lade være

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : eva_marie

Dato : 31-10-04 15:17

Til dova: Vaskemaskinen er en Mile, gælder dit råd stadigvæk?

Til miritdk - Desværre lytter teenager ikke altid til 'mor's råd'.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 15:23

Vil mene det gælder for alle vaskemaskiner, medmindre man kan afmontere den forreste gummimanchet(den ved lågen)
og komme den vej ind under tromlen.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : eva_marie

Dato : 31-10-04 15:24

Tak for svaret dova.

Maskinen er en Mile, gælder dit svar stadigvæk

Kommentar
Fra : ee

Dato : 31-10-04 17:23

hvis man kan finde ud af hvor den sidder, kan man ved hjælp af et stykke ståltråd evt en anden BH bøjle få den vendt så man kan tage den op igennem hullerne
jeg har set en reperatør gøre det og har efterfølgende selv med held gjort det

hilsen Elo