/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hmmmmm man kan da også ......
Fra : miritdk
Vist : 306 gange
1 point
Dato : 31-10-04 14:55

hmm man kan da også blive for nysgerrig - har erfaret at flere brugere har været inde og købe svar på en privat meddelelse der nok var lidt fejlplaceret - men sådan kan det gå. De hele var en eftersøgning af mig og min email - hvor mange kan dog have interesse i det - tsk tsk tsk *G*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 15:03

Nysgerrighed kan du ikke stille noget op mod, men det havde da også været smartere hvis det råd der blev givet var fulgt hvilket så ikke er sket.
En smart måde, at udlevere e-mail adrese er at sætte den kortvarigt i profilbeskrivelsen hvor du selv kan slette den igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 15:10

du har bare ret BjarneD - skrev nu heller intet - men undrede mig over så overvældende en interesse for det. Gad vide hvor mange der skriver deres mail-adresser egentlig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 15:13

Overrakende mange spørgere gør og endda med @ så spambotterne kan finde den

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-10-04 15:17

Den e-mail adresse, jeg opgiver, er en spam e-mail adresse.
Hvis den bliver misbrugt, sletter jeg den bare.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 15:28

har aldrig udleveret email over her - men eller brugt at skrive <snabela> - og så fjernet når brugeren havde den i hus - men egentlig undrede jeg mig bare over nysgerrigheden

Accepteret svar
Fra : huntermis

Modtaget 1 point
Dato : 31-10-04 16:29

jeg har et forslag til det med @ ,, hvad med at kandu laver et smiley som kan bruges som @

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 17:54

tjah huntermis det er jo en sød ide - men min egen måde er nu ligeså god - den aflæses ikke af de maskiner der leder og det er sådan set pointen i det. Men skal da lige huske din søde ide *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 17:56

Heiiiii.... Hvad Søren ; en smalltalk tråd jeg endnu ikke har lagt billet ind på !

Here I come ...and come and cum.. !

So I come here...

Er jeg da gået glip af noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 18:00

miritdk, man kunne jo være lige så doven som jeg og skrive sådan <A>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 20:08

haha bliver vist nødt til at lukke sladretråden - sorry molo jeg kan jo ikke råbe dig op - og ja bjarneD alt kan jo gøres som man vil - synes nu at det søde link var værd at samle på *S*

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 20:09

Tak for svaret huntermis.