/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hov hvor bliver mine spørgsmål af ???
Fra : miritdk
Vist : 272 gange
20 point
Dato : 31-10-04 13:31

jeg har oplevet gennem hele dagen indtil nu - ved jo ikke om det fortsætter - at mine spørgsmål ikke kommer med på listen - hvem er "tyven" ??????
Skulle det her komme med så falder jeg da af stolen *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:32

haha tænkte det jo nok - det kom frem - gad vide hvor de andre så blev af - men så må jeg jo bare skrive igen igen igen og håbe det bedste

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-04 13:32

Er du faldet ned *g*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:33

nej !!!!!!!!!!! filene ikke før jeg ser de andre også kommer med - vil du have en tyver ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-04 13:38

Jeg ved ikke hvor dine spørgsmål er blevet af. Er du sikker på, at du har fået sendt dem af sted.
Nogle gange kræver det jo tålmodighed.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 13:46

miritdk du kan roligt byde Ans 30 point
Du kommer kun af med de 20 - og jeg skaffer resten.

Når du stiller spørgsmål skal du jo godkende 2 gange før det kommer med.
Og der skal være point nok til spørgsmålets art - ellers går den ikke. Minst 1point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:48

emesen det ved jeg godt - men blev ski sur - har da aldrig været ude for at de ikke er dukket op bare lidt senere
en tyver til ans under forudsætning af emesen skaffer de resterende 10 *G*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 13:50

Den klarer jeg - og du kan spørge Ans om hun fik dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-04 13:50

Nu går det jo strygende for miritdk, der er da kommet spørgsmål om mobil og stereo på seneste 25.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:54

emesen......... ingen grund til at spørge - kunne ikke lade være med at grine højt da hendes meget hurtige og kontante svar futtede ind *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:55

ans - jamen ja da - ingen har jo kunnet opklare det lille stereoproblem (eller hvad det nu er) endnu - så hvorfor ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 13:56

miritdk - hvis du er for længe om uddelingen til Ans, så trækker jeg mit tilbud tilbage........................

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:56

Tak for svaret ans.
      filene da bedre end gennemsnittet ans *GGG* så her er de 20 - husk at kræve emesen for resten - herligt efternavn forresten *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 13:59

skriver lige et tip om emesens uærlighed grrrrrrrrrrrr

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 14:00

Yes - de er allerede afleveret til Ans ..................Ikke osse Ans.

Ps. Ans du må godt afsløre mit lille nummer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:02

jamen det troede jeg det var - afsløret altså *GGG* Er vi SÅ færdige - om ikke andet så af grin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-04 14:09

Jeg har fået 30 point.
Emesen er så gavmild på kandus vegne

Miritdk

Når du accepterer et svar, der er givet indenfor 1 time efter spørgsmålet er stillet, giver kandu 10 ekstra point.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:12

jeps det ved jeg ans *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 14:12

Og kan jeg lokke dig til at acceptere inden for den time .......................
så har jeg vel "skaffet" de 10 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-04 14:18

Tak emesen for de 10 point du skubbede jo lidt til miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:19

nemlig !!!!!!!!!!! men dog ikke lokket - egentlig prøvede jeg jo bare at se om mine spørgsmål endelig ville gå ind - det ville de ikke så de blev skrevet igen igen - og så virkede det jo - *G*
Skal du ikke ud og gå en tur ????????? *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 14:25

Jo det skal jeg vel..................i stedet for en smøg ikke.
Og så hedder jeg ikke Emesen til efternavn.
Det er af hensyn til folk med udtalebesvær, at det står sådan.
eM siger M
eS siger S
eN siger N
Og det bliver til MSN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:31

aarghhhhhh altså - brugte jo lige den vending i stedet for alias - skrup så ud og få lidt luft - eller luft smøgen - *GGG*
(ender da med jeg inviterer dig til messenger chat - lol )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:32

forresten godt id - forslag til hvad jeg så kunne bruge på yahoo mess ???? *G*