/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Carlslund
Fra : Carlslund1
Vist : 792 gange
50 point
Dato : 31-10-04 06:46

Hej
Ja så er jeg på igen. Jeg søger stadig rundt i Carlslund, men har dog fundet og fået en masse til slægtsbogen. jeg mangler de Carlslund som flyttede til Lolland/Falster. har været på arkivet dernede men ikke rigtig fundet noget. Jeg ved at Anton Carlslund Flyttede til Nakskov og blev faktor ved avisen der nede. Jeg ved også han fik tre døtre og så stopper sporet. Jeg har haft kontakt til en familie som hedder Carlslund-Nielsen men de mener ikke de er i slægt...jeg ved dog at der kun findes den ene og samme slægt og den ikke hører til Karlslunde slægten. Jeg håber på at kunne finde beviset og alle skal være velkommen til at få oplysninger fra slægtsbogen (dog ikke af nyere dato) og samtidig håber jeg på noget hjælp....
En enkelt Carlslund har tilknytning til Tønder Lange familien, men det er en helt anden sag...

mvh

Sanne

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-10-04 09:13

Nu husker vi ikke alle din forrige søgning og status,
hvilken periode taler vi om?

Her er den sidste Carlslund jeg har; ikke fra Lolland men Falster,
hovedparten bor omkring Kalundborg i Holbæk amt:
hilsen Svend
"
CARLSLUND, Oluf Theodor   Christening
   Gender:   Male
   Birth Date:   7 Sep 1861
   Christening Date:   16 Dec 1861   Recorded in:   Nykobing Falster, Maribo, Denmark
         Collection:   Nykobing; Den Danske Folkekirke
   Death Date:   18 Jan 1862
   Father:   CARLSLUND
   Mother:   Mette Kirstine HANSEN
"

Kommentar
Fra : senta

Dato : 31-10-04 11:00

Fra FS. om det er din vides ikke?,det er lidt svært at hjælpe når du ikke skriver ca. årstal
senta
Husband
Rudolf Carl Christian CarlslundPedigree

Birth: About 1851 Of, Femo, Maribo, Denmark
Christening:
Marriage: 16 APR 1875
Death:
Burial:

Wife
Laura Johanne Matilda TerkelsenPedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

Children

Kommentar
Fra : evacarlslund

Dato : 23-11-04 16:07

Hej Sanne

Jeg er meget interesseret i slægtsbogen, da jeg selv er en Carlslund - ved ikke, om du har min gren med. Jeg er datter af Sten Carlslund Christensen (12.12.41), som er søn af Solveig Carlslund.

Eva Carlslund Christensen