/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad mangler der på marked?
Fra : _Smilla_
Vist : 478 gange
20 point
Dato : 30-10-04 13:25

Jeg vil rigtig gerne lave men hjemmeside... men er lidt tør for ideer.
Findes der efterhånden ikke alt på hjmmeside marked?

Måske nogle kan give lidt inspiration så jeg kan finde noget godt.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-10-04 13:28

Hvad er det du mere præcist efterlyser ?
/PG

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 30-10-04 13:30

http://dynamicdrive.com/
http://www.bravenet.com/
http://hostedstuff.com/

Er blot nogle få af de rigtig mange steder man kan hente ting og sager til hjemmesiden.
Det er dem jeg selv benytter mest.

M.v.h. Kim

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-10-04 13:33

En hjemmeside som hjælper med at finde de hjemmesider man har brug for.
Atså et slags stikordrsregister.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-10-04 14:01

Mangler du ikke at indsætte et link til siden emesen?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-10-04 14:08

Næ - eller også har jeg misforstået spørgsmålet.
Jeg forstod at det var emner til hjemmesiden og ikke hvordan man laver den.
Men sådan er der så meget jeg ikke forstår.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-10-04 14:40

Hej Smilla!
Tager du nu ikke tingene lidt bagfra?

Man laver ikke en hjemmeside bare for at lave den, men fordi man har et eller andet budskab, som man gerne vil delagtiggøre andre i.
Så inden du "koger helt mør", så læg papir og blyant frem, og noter dine ideer ned, evt. suppleret med skitser over hvad det er du har i tankerne.
Når de ting er på plads, så gør det arbejdet noget nemmere!
Kom så med dine ideer, så er der sikkert mange der gerne vil give dig en håndsrækning!

(Det er som om du vil ud at cykle en tur, men ikke aner hvor du vil hen!)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-10-04 14:53

jeg er ved at lave en hjemmeside, (i frontpage) hvor jeg vil have de fleste af de mere end 1000 link jeg har gemt
www.erikogco.dk

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-10-04 19:24

> ferik
Er det ikke spild af god tid ?
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-10-04 19:28

ferik - husk at lave et stikordsregister med mange ord til samme link - så bliver det nemt at surfe rundt i din samling.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-10-04 21:08

?til emesen! hvordan gør jeg det (stikordsregister) jeg har tænkt på noget lign. har du et forslag vil jeg gerne have det jeg er pensionist og absolut begynder
til guild!
jeg syntes da det er vældig sjov,
f eks når jeg sidder hos en ven, er da rart at have link lige ved hånden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 09:25

Ferik - du har næsten lavet det.
eks. under
REJSER OG FRITID
HJEMMESIDER
er der >>hardware software<<
med underlinks
Men det kunne være lækkert hvis man på en side havde alle de ord
som kunne henvise til dine linksamlinger.
eks.
harddisk
acer
printer
drivere
sandberg
accton
som henviser til den side hvor disse link er.
Det kan godt være at det lyder vrøvlet.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-10-04 10:40

emesen
1:
jeg har nu prøvet at søge på "rejser" fra hovedsiden, og minsandten om ikke comp. henviste til linkside,
det vidste jeg ikke, at der var den mulighed i frontpage
2:
jeg nu prøvet igen, men har desværre denne gang kun søge muligheden "søg på denne side" under rediger
og det hjælper ikke noget
kunne du ikke maile til mig fra hovedsiden
venlig hilsen erik