/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sjov til 40 årig fødselsdag?!?
Fra : jjhj
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 30-10-04 13:24

Hej..

Min mor fylder 40 (fyrre) år om en måneds tid, og jeg kunne godt tænke mig at lave noget sjov med hende...
Enten en leg eller noget med at snyde hende eller noget..
Hvis der er nogle der har nogle erfaringer eller gode ideer eller links til nogle sider der kan hjælpe med dette....

HILSEN JJHJ

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-10-04 13:40

Find lidt inspiration her.
http://www.hverdagogfest.dk/default.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:28

Til den tid er det selvfølgeligt for koldt at holde festen i en Fyrre-skov, men det kunne da være at temaet kunne værre Fyrre-skoven. Man kan pynte salen op med fyrre-grene, kogler o.s.v. Der er også et udtryk der hedder Fyr(re) og Flamme.
Har hun en mand (Fyr)? Hvis ikke, kunne der også laves lidt sjov med det.

Blot lidt inspiration.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 02-11-04 17:56

Du kunne jo også kigge ind på www.sjovide.dk - der er en del forslag efterhånden..
God fornøjelse.

Kommentar
Fra : lully

Dato : 23-03-05 07:36

Hej jjhj.
det er da alletiders at du vil glæde din mor, i den anledning...
prøv at find ud af om der er noget hun gerne vil oplev, eller prøve. En tur i en go-kart, en forkælelsestur hos den lokale massør, at ride på en hest (hvis hun ikke har prøvet) eller noget helt tredie.... og giv hende det i gave....
at blive fyrrer, er noget ganske særligt.... man står midt i livet. Er livserfarren nok til at kalde sig "voksen" men stadig i besiddelse af ungdommens livslyst.....
det er ikke altid de gaver der kan pakkes ind, der er de bedste (læs; mest uforglemmelige!)
god fornøjelse
Hilsen Lully.