/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Autogem fra Outlook Express.
Fra : Chrillemand
Vist : 467 gange
82 point
Dato : 29-10-04 17:49

Hej.

Jeg sendte et publisher dokument til mig selv fra en freemail, og så åbnede jeg den fra outlook af, og begyndte at skrive dokumentet færdigt. Og sagde jeg gem, og den spurgte om den skulle overskrive eller et eller andet i den retning, og så lukkede jeg det ned, og nu kan jeg ikke finde det? Nogen der ved hvor det befinder sig.

PS. Jeg kører XP

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-10-04 17:54

Kan du huske noget at titlen i dokumentet.? Prøv så at gå i SØG nede i START og skriv navnet det, så kommer den med alt der indeholde hele eller dele af navnet afhængigt af hvad du vælger når du starter søgningen.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-10-04 18:14

Det kan jeg godt, men det hælper ikke. Har søgt efter alle publisher dokumenter men der dukker ikke noget op...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-04 18:27

normalt er der der noget under filer der hedder sidste åbne dokumenter?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-04 18:28

Altså i det publisher!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-10-04 18:59

har også kigget der, Det er i start, hvor den vis<er de sidste 10 åbne dokumenter, og det er ikke deriblandt

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 82 point
Dato : 29-10-04 21:16

Det er det dokument der ligger i din mail der er blevet opdateret. Du burde kunne åbne mailen igen i din outlook express MED de ændringer du har lavet. Hvis ikke, så kan du være heldig at den findes i temporære internet files, eller i dit C:\temp hvis du har sådan et drev - men forvent ikke, at dokumentet hedder det du umiddelbart forventer.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-10-04 21:59

Nej der er ikke noget at gøre.

Jeg prøvede at lave samme proces som før, så jeg åbnede et andet publisher dokument inde outlook, skrev lidt i det, og sagde Gem, og da spurgte den om, om den skulle opdatere filen til det nyere publisher, da det er sendt fra skolen pc, med ældre publisher versioner, og det sagde jeg så ja til, og så lukkede jeg det ned, fandt det i outlook, med det jeg lige havde skrevet... så et eller andet må jeg have gjort forkert... selvom jeg ikke mindes det. Men det skal siges jeg skrev 3 sider ud over det der var skrevet i forvejen, så det kan være den ikke vil lade sig tilføje nye sider....?

Men mange tak for hjælpen... jeg acceptere et af jeres svar senere...! For jeg må igang med at skrive det igen. Men man må jo tage med lære!

M.v.h. Chrisitan.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-10-04 22:07

Kort og godt - "Chrillemand" Du skal bare ikke arbejde på dokumenter inde i dit mailprogram.

Gem altid modtagne dokumenter et andet sted på harddisken, og arbejd videre på dem derfra. På den måde kan du holde styr på den "oprindelige" udgave, og så den du arbejder videre med.

Sidste "hint" er igen søgefunktionen - søg efter alle filer med publisher extension dannet på din computer lige nøjagtig dags dato (hvis det er idag du har fået slettet den) - så kan du altså være heldig....

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-10-04 22:12

har forsøgt... desværre. Jeg klør' på med tasterne!;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-04 23:47

Her lige et lille hint der måske kan hjælpe dig - prøv at gemme en mail uden at tænke videre over hvad du gør og se hvor den lander - det kan jo være det tabte også ligger der

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-10-04 23:23

Tak for svaret berpox.

Tak for alle jeres gode bud... de er værd at tage i brug en anden gang hvis noget går tabt.

Jeg har skrevet det endnu en gang, og det er klar til afleverign! Man kan jo se det på den lyse side. jeg lærer at jeg ikke skal arbejde med det fra mailprogram, og jeg har styrket min blindskrift!

hygge