/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Planlægning af december
Fra : lillegubbi
Vist : 387 gange
65 point
Dato : 28-10-04 09:04

Jeg vil i år gerne have en december uden stress og jag. Så jeg har en ide om, at lave en plan, over hvad jeg skal lave hver dag. Men jeg vil gerne se nogle planer der er lavet, for at få nogle ideer. Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en plan?

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 75 point
Dato : 28-10-04 09:33

Jeg ville ønske jeg havde et rigtigt godt svar til dig, for så ville jeg også bruge det selv
Jeg har forsøgt mig med planlægning, men der kommer som regel altid et eller andet i vejen, så jeg alligevel styrter rundt til sidst - at jeg så også har valgt at holde juleaften for mine børn d. 23 december, hjælper måske heller ikke....

Men en god indkøbsseddel, og køb alt det du kan købe så tidligt som muligt, så er det af vejen. Hvis du har børn så planlæg nogen bage/konfektdage - de er nemlig aldrig spildt. Hvis du normalt har et almindeligt rent hjem, så gør noget ekstra ud af de ting du virkelig holder af, og nyd, hvor smukke de er blevet og så giv resten af huset en hurtig omgang.

Og så nyd december, for det er faktisk en dejlig måned - og vi får det alligevel aldrig som i "Peters jul", så vi bliver nødt til at hygge med de præmisser vi lever under nu, og de er jo egentlig også gode nok

Julehilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 10:23

Jeg har det som TheRipley :

Jeg får lavet gavelister, planer/dato for det obligatoriske Gløgg og Æbleskiver komsammen, sat tid af til julefrokosterne og alligevel...

Der bliver pyntet lidt op med gran, nisser og lys d.1-12

ALT andet bliver lavet i sidste øjeblik (..læs samme dag som arrangementet løber ad staben) !!!

Julegave indkøbene foregår vildt stresset d.23-12

Et. evt. juletræ købt d.24

Planer er til ...for at gå i vasken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-04 14:28

Hvorfor ikke bruge den kalenderfunktion der findes i Outlook? Den kan også advare når noget skal gøres. Min Nokia giver også mulighed for planlægning af opgaver.

Godkendelse af svar
Fra : lillegubbi

Dato : 05-11-04 10:26

Tak for svaret TheRipley.