/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til crazypaki
Fra : miritdk
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 26-10-04 19:46

du skrev i tip:

Nu kan du bruge MsN Messenger uden brug af selve Programmet (det hele via browseren). den fattede du nok ikke....

prøv her.... nu skulle du forstå mig!

http://webmessenger.msn.com/

eller

www.e-messenger.net

Joda - men det er vist da ikke helt nyt mig bekendt - og desuden kører de betaversion nu så indtil videre ville jeg lade det ligge hvis jeg ikke deltog.

Det har nu aldrig været nødvendigt at installere den mess - har man bare oprettet den har man jo kunnet bruge den online altid og hvor som helst fra

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 20:05

miritdk - og hvordan var så den webadgang til messenger.

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 26-10-04 22:08

ok... bekender at jeg skrev: " Nu kan du bruge MsN Messenger.... "

Det har man kunne gjort længe.... og Beta? hva så? Så længe det virker er det da okay....

Der er mange som har glæde af det....

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 26-10-04 22:11

Du kan da ikke chatte så vidt som jeg ved uden msn messenger, selve programmet..... ( ret mig hvis jeg tager fejl )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 22:51

Jeg brugte linket og straks kom en af mine venner ind og skrev. Jeg var ikke logget på i forvejen med den normale MSN.

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 26-10-04 22:59

Hmm...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-04 23:56

har ikke installeret den men har da altid kunnet bruge den online og andre steder - såh ??????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 27-10-04 10:05

miritdk - jeg tror du tager fejl af MSN mailsystem og selve MSN messenger.
Det er jo heller ikke det samme som windows messenger.

Men er det MSN messenger du bruger online uden at indstallere .........hvordan gør du.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-10-04 15:38

aner det faktisk ikke - har engang i tidernes morgen oprettet hotmail og messenger på et bibliotek - og siden bare kunne bruge den - så bliver svar skyldig !!!!!

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-04 23:43

Tak for svaret emesen.
      griner lidt for aner stadig ikke hvad hvordan og sådan - skriver hvis jeg kommer på det en dag hvis jeg nu skulle bestemme mig til at bruge den mess.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 09:42

Tak miritdk
en abc@Hotmail.com adresse kan man tilgå overalt via www.msn.com
Har den comp som man sidder ved indstalleret MSN Messenger så kan man
via sin hotmailadresse tilgå alle andre med indstalleret MSN Messenger.