/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Timeglas
Fra : album
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 26-10-04 14:03

Hver gang jeg er i et MS office XP program(word og Outlook)
kommer der ca. hver 5 sek. et timeglas i et par sek.

Ingen problemer i andre programmer.
bruger Win XP-pro

Hvad sker der

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 14:23

Det kan være så meget! Index tjeneste, mail check, stavekontrol! Tror ikke det er unormalt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 14:40

Jeg har 3 stk indbakke i Outlook Express og når jeg skifter visning fra mail 1 til mail 2 eller mail 3 så kommer der et timeglas et meget kort øjeblik.
Det er forskellige slags mailkonti.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 14:45

Nu ved vi jo heller ikke hvilken computer du har! Office er et program der kræver mange ressourcer, så jo mindre computer man har jo tiere vil man komme ud for timeglas!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 14:54

Min som laver timeglas er 450 mhz 512 mb ram OE 5 net 512/128

Kommentar
Fra : Kabbak

Dato : 26-10-04 16:47

har du en antivirus der tjekker mail ?, så er det måske årsagen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-04 19:26

Lige det ville jeg nu ikke bekymre mig så meget om - normalt er det fordi den der pc hjerne lige skal tænke sig om - men du kan - KAN - jo også have en lille fejl.

Når jeg ser timeglas er det næsten altid når jeg skal på kandu *G*