/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
QXL Hjælp
Fra : Schwartzbach
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 25-10-04 22:03

Hej

Jeg har netop vundet en auktion på QXL og kan ikke finde køberens e-mail addresse. Jeg har vundet en vare hos MaCaBo og skal bare ha skrevet til ham.

Hjælp mig med at finde den.

Håber I kan hjælpe

MVH Jacob

Accepteret svar
Fra : crazypaki

Modtaget 60 point
Dato : 25-10-04 22:08

Du kan skrive til ham hel nederst på hans aktion side.... ( hel nederst på siden! )

husk du skal være logget på...

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-10-04 22:26

Bare rolig,hvis han sælger ska han nokk maile deg om betaling osv

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 25-10-04 23:12

Bare alle købere var lige iherdige (

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-10-04 00:18

MaCaBo.. argh
Han burde være på min blacklist.. !!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-04 07:27

Der skulle kommme en mail til dig fra QXL med oplysninger?

Ellers kan du gå ind på din side (log ind) og under "auktioner du har vundet" kan du finde e-mail adr. til sælger...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-10-04 16:28

QXL har haft problemer med levering af mail til Cybercity-kunder.
Hvis du har købt varen i den tid hvor problemerne stod på vil du ikke modtage nogen mail fra QXL.
Problemet er først blevet løst fornyligt, og har ellers stået på i mange dage.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-04 17:12

Men du kan stadig gå ind på "din konto" og se under "vundne auktioner" og se e-mail adr. på sælger

Kommentar
Fra : akrygaard

Dato : 28-10-05 15:47

Har du fundet hans e-mail? Hvis ikke kan jeg sende den til dig. Jeg har nemlig lige købt noget af ham.

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 18:55

Tak for svaret crazypaki.