/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Irriterende accept af slutbrugerlicens!
Fra : Bsk
Vist : 766 gange
50 point
Dato : 23-10-04 17:48

Hej.

Jeg håber, at der er nogle der ved hvordan man fjerner denne irriterende accept af slutbrugerlicens i MS Outlook 2002. Den kommer hver gang MS Outlook åbnes og samtidigt åbner den et tomt word-vindue hvor man også skal acceptere denne handling. I word vinduet kan man ikke vælge noget som helst??

Dette er først kommet efter en opdatering d. 21.10.04.

Der er både registreret og aktiveret med admin. rettigh.

Håber på snarlig respons.

Venlig hilsen
Bsk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-10-04 17:57

Har du prøvet at lave en systemgendannelse?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 23-10-04 18:03

Heysa bsk> har du mulighed for at lave et screenshots af fejlmeldingen?

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 23-10-04 18:10

Øhe - nej ikke lige nu, da jeg ikke er hjemme.

Jeg tror ikke der er brug for systemgendannelse, systemet fejler ikke noget. Men der må være en mulighed for at slå denne funktion fra/ lave en form for automatisk accept, således at man som bruger undgår dette?

venlig hilsen
Bsk

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 23-10-04 18:14

Hvilken type opdatering hentede du den 21.10.04 ?
Benytter du SP2 ?

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 23-10-04 20:50

Hej jeanette18.

Ja, jeg benytter SP2 og det er den sidste office opdatering til office XP(2002). Office er blevet opdateret med admin. kontoen, men MS Outlook bruges kun fra en alm. brugerkonto MS Outlook er tidligere blevet registreret samt aktiveret fra admin. kontoen.

Venlig hilsen
Bsk

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 23-10-04 21:40

Jeg tror desværre du bliver nød til at af- og geninstallere programmet. Kan ikke lige finde en mulig løsning desværre. En anden mulighed kunne dog være at afinstallere SP2 igen (via tilføj/fjern programmer) og se om fejlen ligger i forbindelse med opdateringen.

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 26-10-04 12:03

Hej igen.

Problemet er løst:

Man skal acceptere efter opdatering i Office XP med admin rettigheder - og det havde jeg selvfølgelig glemt

Jeg kørte lige MS Outlook med adm. rettigheder fra den pågældende brugerkonto, og så var det i orden.

Venlig hilsen
Bsk

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 26-10-04 13:36

Glædeligt at høre:)