/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvordan laves en webshop?
Fra : ludo_102
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 22-10-04 19:22

Hej

Jeg står overfor at skulle prøve mig som forhandler på Internettet. Derfor er jeg meget interreseret i at vide hvad der skal til for at lave en ordentlig webshop, hvor man kan betale med Dankort via Nettet osv...
Jeg vil altså gerne høre om der er nogen der har links til sider der beskriver og forklarer hvordan en webshop fungerer og hvordan en sådan konstruerers.
Nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen
Søren

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-10-04 19:35

Søg på: program webshop

Der vælter mange forslag ud.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-10-04 19:39

Se også dette spørgsmål.

http://www.kandu.dk/dk/spg/50526

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 19:46
Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 19-01-05 17:07

Du kan forsøge dig med osCommerce som kan hentes på www.oscommerce.com (eller læs info på .dk).
Eller kan du betale dig fra det hos mange danske webhostere. Det koster ca 100,- om md incl webhotel osv.