/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Billeder for sjov.....
Fra : bassenborg
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 21-10-04 16:05

Hej alle, jeg mangler et fotoredigeringsprogram, hvor man kan lave billeder om på en nem og hurtig måde. Det skal altså ikke være et af de professionelle som photoshop eller lignende. Det skal være et man bruger for sjovt, til at lave om på billederne, så de kommer til at se skøre ud. Nogen forslag?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-10-04 16:15

følger lige med..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-04 16:28
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-04 16:36

Har du officepakken er der jo microsoft photo editor! De fleste kameraer plejer også at have programmer medleveret!

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 21-10-04 17:23

ACD FotoCanvas er nemt og sjovt at bruge, se evt. min lille Britney Spears manipulation ---> http://img6.exs.cx/img6/7662/Britney2.jpg

Programmet er shareware, men efter min mening værd at købe ---> http://www.sofotex.com/ACD-FotoCanvas-download_L16098.html

Efter installationen skal du bare vælge effects og så er der masser af mulighed for at lave sjov med billeder.

GoodLuck!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-04 17:38
Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-04 13:37

Skal det være helt specielt, så kan du lege med programmet "Kai's Power Goo", som er et Morping program, hvor du kan lave sideshov, animationer og speciel effekter som at hive næsen om i nakken på et billed af svigermor og lignende.
Ellers er Irfanview et godt alternativ, som kan downloades gratis fra mange forskellige "mirrow servere"

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 24-10-04 18:20

Tak for svaret severino. Det er lige præcis sådan et program jeg leder efter.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-10-04 17:11

Det kan ordnes, jeg har det liggende!