/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
billed gendanelse..??
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 450 gange
60 point
Dato : 21-10-04 15:19

hej min far har sidet og lavet billeder på hans computer han er kunstner og bruger sin comp til at lave skitser.
jeg kommer ind til compen og lukker hans adobe ned og siger ja til at gemme alle billederne men der mangler et???
jeg vil prøve system gendannelse men den har kun gendannelses tidspunkt fra i går hvad skla jeg gøre for
at få billedet tilbage..???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-04 15:40

Når prøv at gå ind her http://www.dannyboyd.frac.dk/ så vælger du menupunktet 'Gendan slettet data' og følg vejledningen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-10-04 17:04

et program til at gendanne slettet filer,er PC INSPECTOR™ File Recovery som jeg godt kan li` hentes her:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm
gemmer slettet filer i en mappe eller mange små mapper,så kan du bare søge efter det,evt sadan her: *.bmp for at finde alt det er bmp eller *.jpeg osv,hvis du kender formatet.eller på navnet selvfølgelig.
dog er det gemt eller har det været,for hvis det aldrig har været gemt tror jeg ikke
at det på nogen måde er muligt at gandannet din fars billedet,men han må lave et nyt.