/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
trådløst netværk, siger begrænset adgang
Fra : jbg
Vist : 2621 gange
300 point
Dato : 21-10-04 11:15

Mit trådløse netværk virkede perfekt. MEN nu siger den begrænset elle ingen adgang!!!
Den logger på netværket, men kan ikke komme på nettet. den siger noget med at den ikke får tildelt en ip.
HJÆLP

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-10-04 14:13

Prøv at resette dit netværk, måske har du fået indstillet det forkert.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 21-10-04 14:17

det har jeg prøvet, hjalp ikke. også også haft deaktiveret mit trådløsenetkort

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 21-10-04 15:25

Hvad for en internetforbindelse har du? Har du et modem, så tjek lige om der er problemer her. Slukket? Online? Her kan du evnt. prøve at slukke for det nogle sekunder, og tænde igen.

Har du en router til netværket? I så fald, kan problemet også ligge her.
I så fald kan også her starte med at slukke strømmen for routeren i nogle sek. og se om det virker bagefter. Ellers kig lige på konfigureringen af routeren, om den er blevet ændret.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 300 point
Dato : 21-10-04 16:37

Hej.
Hvis du har en TDC forbindelse og mere end 1 computere på, skal du oprette en ekstra dýnamsik IP hos TDC.
Har du eventuelt kun denne ene computer på forbindelsen, men har før tilsluttet den via kabel, skal du ha' TDC til at nulstille din konto. De registrere den MAC-adresse (netkortets unikke ID) det første netkort har, og vil derfor ikke tillade dit trådløse netkort.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 21-10-04 17:05

har webspeed hos tdc. Benytter en trådløs router, men har prøvet at tage strømmen og det hjælper ikke.

Til Calleman: Det har jeg fået gjort og det virkede fint indtil i går

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 21-10-04 17:16

hej

Har du fået installet Service pakke 2 fra microsoft

Hvis du har så er det nok noget med den "nye" firewall der skal slåes fra

olefahnoe

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 21-10-04 17:37

det har jeg lige prøve at fjerne, men det ændrede ingenting.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 21-10-04 17:55

har for øvrigt lige fået inst. Panda antivirus, kan det gøre noget. Har prøvet at fjerne programmets firewall

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 22-10-04 17:02

Blev træt af det hele og slette mit virusprogram. PUF, det hele virkede igen. Ved ikke hvem der skal have pointene, nogle forslag?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-10-04 13:50

Du giver blot den du syntes gav det bedste råd, de udsatte point.
Du behøver ikke at tage mig i betragtning, da vi er nogen der er tilfredse med at kunne hjælpe.

Hvis point var som slik, så ville der være en del, der ville have mange huller i tænderne!

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 23-10-04 14:01

Tak for svaret Calleman. det var ikke det, men godt forsøg