/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
satanisme intaviue
Fra : ocm
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 21-10-04 10:31

Hej vi er en 6. Klasse fra V. Skerninge friskole som skal lave en avis om tro og i den lejlighed vil vi gerne intawiue en satanist om satanisme så hvids der er en satanist der gerne vil intaviues så skriv en mail på hiphop@webbyen.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-04 11:04

Kender ingen satanister, men jeg kan da give dig nogle link :

1.) http://www.dr.dk/undervisning/Religion/satanismef.asp
2.) http://www.sataniskforum.dk/oss.html ..se afsnit 6.1 : Kan jeg få et interview?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : camelshit

Dato : 23-10-04 22:59

Jeg vil foreslå at i læser Anton lavey:satans bibel..Der står en del om filosofien og tankegangen bag denne måde at leve på, men eller's er satanisk forum det bedste sted at finde oplysninger især i oss ofte stillede spørgsmål, men til et interwiev er i nødt til at være grundigt forberedte...