/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Celle!
Fra : er_du_klog
Vist : 583 gange
70 point
Dato : 20-10-04 17:27

Jeg håber en hurtigt vil hjælpe mig!

Hvis personen i photoshop vil lave et billede til mig i psd format.

Ang. billede

billedet/cellen skal ligne det der er på www.radio100fm.dk
altså fx. der hvor der står vind en rejse til tailand og lign.

Billedet farver skal være sådan!

Den mørke blå farve.

Rød: 48
Grøn: 78
Blå: 84

og den anden skal bare være hvid! altså det i midten!

Håber i forstår!

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 21-10-04 10:20

Hvad mener du med "personen i photoshop"??
Du må udtrykke dig lidt mere klart - for hvis jeg forstår dig, så er det nærmest en bestillingsordre du skriver!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 21-10-04 16:15

Den blå - hvide menu som er på www.radio100fm.dk

Den vil jeg godt have men bare med farve koderne!

Kommentar
Fra : byp

Dato : 21-10-04 16:54

hent siden ned og open den i Photoshop mærk faven så kan du se hvad den heder eller kopier den

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 21-10-04 17:14

Jamen jeg kan ikke lave det mønster som der er!

Jeg vil jo gerne have der hvor alle overskrifterne står!

Det er det jeg ønsker!

Men jeg kan ikke lave det i min photoshop 5

Accepteret svar
Fra : mulden

Modtaget 70 point
Dato : 23-10-04 23:58

Kan du ikke forklare lidt nærmere.
Er det den blå gradient der i overskriften i alle de små boxe?

Jeg har lavet en til dig. Men det er meget muligt jeg msiforstår dig, da du ikke forklarer dig helt rent. Men oh well: http://www.mulden.org/stads/box.jpg

Sådan en?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-10-04 18:59

Hej
Lån bogen "Tips og Tricks til Adobe Photoshop 6.0", fra forlaget Globe, i bogen er der en rugtug god vejledning til at lave et "Rør", det er endda beskrevet hvordan man deler den ind, så den kan bruges som menulinie.
http://www.globe.dk/Default.asp?action=detail&vare=FG098-3§ion=dkit&s=ceiitbocchoreyxwytnxkspysxbdwo&la=section%3Ddkit%26searchstr%3Dadobe%2Bphotoshop%26s%3Dceiitbocchoreyxwytnxkspysxbdwo%26action%3Dsearch%26pg%3D1%26pgs%3D20%26x%3D50%26y%3D6 det er hunde mig et langt link. Prøv også på www.bibliotek.dk .

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-10-04 19:01

Sorry det er selvfølgelig en rigtig god vejledning og ikke en rugtug...

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-10-04 16:31

Tror sgu jeg tager den!