/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Løbeprogrammer..???
Fra : I_GIRL_N
Vist : 1663 gange
10 point
Dato : 18-10-04 18:24

Jeg vil gerne have et super løbeprogram... Er der nogen der ved hvor jeg får fat i det??-Jeg vil gerne have det i Excel format!

IN

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-10-04 18:27

Hvis du skriver hvad det skal indeholde, kan det være jeg kan lave et til dig.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 19-10-04 15:53

HEJ dbl..
Det skal indeholde: UGe plan m. antal kilometer, kost, og hvilken løbeform!

IN

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 11-11-04 18:45

Desværre....
Jeg er gået lidt i stå, så du må nok prøve at finde på noget andet. Eller få en anden til at lave noget til dig.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : jane86

Dato : 09-04-05 11:30

hej....
det er svært at komme igang med at løbe træne og hvis interessen ikke er der går man i stå igen!!!Men hvis dette er noget du virkelig er opsat på at gå igang med er det ikke svært:
nu er jeg ikke bekendt med hvilken form du er i men jeg tager udgangspunkt i at du ikke har en særlig god kondi(så kan det ikke gå helt galt)

du skal:

-starte med at gå/løbe 2 gange i ugen (du skal skiftevis gå 2 minutter og løbe 3 minutter) det skal du gøre i ca. 30 minutter...
-efter et par gange kan du fordele tiden så du går 2 minutter og løber 3 igen ca. 30 minutter
-des længere du kommer hen i forløbet kan du sætte antallet a minutter du går ned eller du kan sætte antallet a minutter du er igang ned og så løbe hele vejen!!!
DET ER VIGTIGT DU IKKE STARTER FOR HÅRDT UD og du skal give kroppen 1 eller 2 dage mellem løbeturene!!!det er også vigtigt at du får strukket ud HVER gang du har været ude at løbe, de 5 minutter extra betaler sig til dagen efter!!især i starten!!!

held og lykke med det!!!

Kommentar
Fra : jane86

Dato : 09-04-05 11:38

med hensyn til kosten, er der mange der misforstår det med at spise sundt!!!det er vigtigt man spiser varieret og at man får sukker i løbet a dagen!!!ellers komme trængen til sukker om aftenen og man skal helst ikke spise 3 timer før man går i seng!!!hovedereglen er at man kan (hvis man dyrker motion) næsten spise hvad man vil, bare man holder sig inden for nogle rammer:
-spise ofte
-spis varieret
-sukker løbet a dagen
- spis mange fibre
-det er en misforståelse at der kun skal salat til!!!!

UDEN MAD OG DRIKKE DUR HELTEN IKKE