/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeres hjemmesider
Fra : Luna0000
Vist : 416 gange
2 point
Dato : 17-10-04 18:43

Hvad er det for nogle?
Synes det kunne være sjovt at se hvad i andre har fundet på...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 18:51

Vores er der ikke så meget spræl i:
hirsenet.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 19:01

Jeg kan ikke snøvle mig til, at komme videre med min egen www.bjarne-d.dk

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 17-10-04 19:03
Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-10-04 19:06
Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 17-10-04 19:15

http://ann-vibeke.dk

Godt initiativ Luna0000
Jeg ku' godt ønske mig, at der er hjemmesideadresser i profilerne...så vidt man har en hjemmeside forstås...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-04 19:22
Kommentar
Fra : Anli

Dato : 17-10-04 19:27

Ja - Luna0000 hvad har du fundet på?

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 17-10-04 19:33

hehe..... ik noget endnu....

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-10-04 19:34

? Findes der mon en hjemmeside så man kan se alle dk hosted hjemmesider!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 17-10-04 19:49

Hmm, jeg har ikke nogen. Men er igang med et projekt for andre dansktimen.tk - hører gerne jeres mening. Læg mærke til tk!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-10-04 19:52

hhm!

En lille ting!

Det design i har! Har jeg set på www.webdesign.dk, mener jeg vist nok!

Har faktisk selv brugt det engang!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 19:56

hansen9 - tk var det ikke tokelau eller noget i den retning.
Det så ud som at det var gratis.........men kostede alligevel.
Eller ta'r jeg fejl.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-10-04 19:59
Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-10-04 20:01

Her er en liste over dem som jeg ligger og roder med http://home4.inet.tele.dk/slang/wm.html

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 17-10-04 21:17

Emesen> Du tager fejl, det er gratis men kræver at eller andet antal besøg som jeg bestemt ikke overholder. Ellers bliver det slettet. Jeg tror vi er to nu der kender det lille link. Så de overholder ikke deres trusler.
Men hvis du kalder det, og så ser din adresselinie. Så ved vi jo godt hvad der er nemmest. Selv bruger jeg ofte dansktimen.tk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 17-10-04 21:18

Dette er mine hjemmesider:

http://www.pcfreek.dk
http://www.web-grafik.dk

Har også nogle andre men ikke lige noget og vise frem.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 17-10-04 22:04

er_du_klog :
er det sådan en side her du vil have ?
http://www.ebbemunk.dk/domains/a.html

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-04 22:10

> nullerbullerpige< hvem er faster krop? - fastere...

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-10-04 23:16

>BjarneD
Er det dine 7 polske landarbejdere, der er ved at grave ud til en tilbygning ? .. for timelønnen er da bare til at grine af !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 23:25

Halløj PG, hvad kan du fortælle om polske landarbejdere, bruger i dem i Ålborg?
Det er sørme da min side der er til grin, fordi jeg har så travlt med andres,men et eller andet sted blev der plads til at Jakjoe kunne få sin private søgeside http://www.bjarne-d.dk/google_1.htm

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-10-04 23:55

>BjarneD
Aalborg staves ikke med "Å". Flere postomdelere nægter simpelhen at "røre" ved et sådant brev !
Polske landarbejdere er en mangelvare .. men vi har masser af svenske skovhuggere, så skal vi bytte ?
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 00:03

Se nu ved jeg at du er ægte Aalborgenser, PG for jeg har boet nogle år i Gug og kender forkel på en søndenfjords og en nordenfjords
Jeg har ikke nogen at bytte med for jeg kan selv det som jeg ikke betaler de lokale håndværkere for (incl. T&S).

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-10-04 09:11

Hej Luna.
På min hjemmeside http://home.tiscali.dk/bitten27/ sælger jeg ungernes brugte tøj og så ryger pengene i deres sparegrise så de kan få nogle andre gode ting

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-10-04 12:17

> BjarneD
Jeg er ikke helt "ægte" men tilflytter fra det midtjyske. Det første jeg lærte var: Aalborg med dobbelt A. Det næste jeg lærte: Gug udtales "Gu" .. hvis ikke, så blev der mobbet. Ja Nordjyder har en speciel form for humor .. men jeg "elsker" den ! og Poul Erik Krogen's CD'er er mine favoritter .. men min kone forstår mig ikke ! .. men hva', hun er jo også "kun" midtjyde.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 12:19

Sådan er det jo bare og du har vel lært at sige Kastetvej

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 18-10-04 12:39
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-10-04 12:43

> BjarneD
Ja "Kastetvej" var det 3. jeg lærte .. men tro mig .. jeg "falder" stadig i .. og så er der dømt mobning .. igen, igen.
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-10-04 12:59

> wilsonweb
Utrolig hyggelig familieside
/PG

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 18-10-04 15:56

Hvad med dig Guild - har du ingen side?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-10-04 16:05

> wilsonweb
Nej, jeg har ikke "min egen", men er webmaster på et par stykker - nemlig for Sct. Georgs Gilderne i Aalborg, og vores "Kanon arrangement" Ryåsejladsen. Dem må du/I da gerne se:

www.ryaasejladsen.dk
www.sct-georg-aalborg.dk

> BjarneD
Nu er det VIGTIGT med dobbelt-a i både den ene og den anden !

/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 16:10

Det er jo fine sider Per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-04 21:01

Guild Jeg skrev lige i jeres gæstebog om Mølleåsejladsen...................
nu ser jeg at det ved i godt.
Min kone og jeg har siddet post til et Gilde-natløb for en del år siden her på Sjælland. Tja - det var tider.

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 19-10-04 09:57

Hej Luna 0000

Gode idé med hjemmesider. Held og lykke med initiativet !

venlige hilsener fra Herrik

http://www.hulegaard.dk

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-10-04 13:44

> emesen
Tak for din hilsen.
For at være helt ærlig, så er RyåSejladsen en (lovlig) kopi af Mølleåsejladsen. På Mølleåen har man nu sejlet i OVER 40 år, og den næste RyåSejlads vil "kun" være nummer 28.
Hvis du stadig er interesseret i "spejderiet" så kig lige her: http://www.sct-georgs-gilderne.dk/

/PG

Kommentar
Fra : Offwall

Dato : 04-11-04 17:39

Jeg har lige tilmeld mig Kandu, kan jeg nå, at få min med?

www.offwall.clicknet.dk