/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis E-mail konto
Fra : poulgrandahl
Vist : 1086 gange
100 point
Dato : 17-10-04 00:23

Hvor kan man få en gratis e-mail konto -- man skulle også bruge mailprogrammet i Qutlook Express

Kommentar
Fra : BigDBoogie

Dato : 17-10-04 00:35

100Mb mailkonto gratis hos Care2.com ! ...men det er web. Du kan dog læse dine andre konti herfra - fx dem du har hos get2net eller andre (men de koster jo desværre!)

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 17-10-04 00:41

Det er til en fattig studerende. Sådet skulle være gratis og med (POP) til Qutlook Express.
Ellers tak for dit svar.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 17-10-04 01:01

Hvilken internetforbindelse har du? Der skulle da gerne følge en mailkonto med her. Den kan du sætte op i Outlook Express.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 17-10-04 01:08

Har selv Stofanet. Her har du muligheden for hele 5 forskellige mailkontoer/adresser.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 17-10-04 01:14

prøv at søge efter gratis pop3 , på google eller en anden søgemaskine.
eller du kan prøve et af disse.
det kan da ikke være svært , at finde for en studerende.

Accepteret svar
Fra : huntermis

Modtaget 110 point
Dato : 17-10-04 01:18
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-10-04 01:26

Du kan da godt bruge hotmail med Outlook Express.
Når du når til POP3 i opsætning ændrer du den blot til HTTP

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 17-10-04 01:27

måske kan du bruge en fra disse.
http://www.fepg.net/pop3.html

http://www.freemailguide.com/

men har du ikke fået en af din udbyder ?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-10-04 09:36

Hvis du er tdc kunde ( hvad de fleste er )

Har du også en e-mail ( pop3 )

Ellers kan du evt. købe et domæne

http://www.dandomain.dk/default.asp?page=/webhotel/webhotel-info.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-04 10:04

ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt - men har du først en opkobling til nettet hos en eller anden udbyder så har du da også e-mailkonto - og kører du windows så har du dermed outlook express.
Vil du bare tilknytte en anden til din outlook express eller hvad ???????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-04 12:10

miritdk -> Dette er ikke korrekt. Vi har i vores andelsboligforening en Internet via LAN løsning og der følger hverken hjemmesideplads eller E-mail konto med.

poulgrandahl -> Prøv her : http://www.gyxi.dk/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : poulgrandahl

Dato : 17-10-04 13:08

Tak for svaret huntermis.