/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook express
Fra : frantsen
Vist : 200 gange
70 point
Dato : 16-10-04 08:21

Jeg har windows xp home, når jeg bruger outlook express gemmes adgangskode ikke, der er sat flueben i Gem adgangskode?
Jens

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 16-10-04 08:29

Hvilken Internet forbindelse/firma bruger du?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 08:43

det tager 10 sekunder at slette sin konto og oprette den igen. Prøv det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-10-04 09:55

jamen mig bekendt skal der netop ikke være flueben i - det er der ikke her og den spørger da hver eneste gang så jeg selv skal taste ind. Sådan har det altid været !

Kommentar
Fra : abella

Dato : 16-10-04 10:06

jeg har da ikke flueben i men skal skrive hver gang

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 10:07

Ved mig er der flueben i............ den hedder

"Husk adgangskode"

og ikke

"Gem adgangskode"

som jens skriver

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 16-10-04 10:09

Jeg har v i "husk adgangskode" og det gør den så - skal aldrig logge på OE når jeg er online.
frantsen, lad os lige høre fra dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-10-04 10:59

Åbn Outlook Express>log på.
funktioner>konti>peg på den konto som skal logge på automatisk>egenskaber>
fanen server>her står xxxxxx ud for adgangskode eller ingenting og lige under kan du vælge
"V" husk adgangskode

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-04 11:16

Hej kan i hjælpe mig?
Jeg har outlook 2003
jeg ville gerne sætte min mail ind idet
jeg har yahoo.dk
Hilsen a_h

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-10-04 11:21

a_h du kan på yahoomail bede om at den skal være din standard browser til mail - er det hvad du mener ????

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-04 11:24

Nej det er hvordan sætter man pop3 smtp hvad er det at man skal skrive?

Kommentar
Fra : frantsen

Dato : 16-10-04 11:42

Jeg har prøvet alle muligheder, men intet virker! jeg har alm. modem

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-04 11:50

tak for hjælpen
M.vh a_h

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 11:53

hvad med Frantsen, hvad blev der af ham??

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 16-10-04 16:56

a_h hold venligst dit spørgsmål er sted af gangen i øvrigt har jeg svaret på det du spørger om i din første tråd, så det er bare at lure hvad jeg har skrevet også fyre op under noget outlook 2003

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-04 18:19

Tak for hjælpen
Mvh a_h

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 18:25

Til Frantsen

Har du også slettet din konto og genetableret den igen??

Kommentar
Fra : frantsen

Dato : 17-10-04 09:27

til troldenesdhb
Ja jeg har prøvet alt, men intet virker