/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Findes Kandu i andre versioner?
Fra : Timberlake
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 14-10-04 23:11

Hvis nogen der kan svare på mit spørgsmål, vil jeg gerne forøge mange point til vedkommende..
Forresten hvorfor i alverden er der så mange der er imod www.guldklik.webbyen.d..
Ps. J synes da det er et super webside

Kommentar
Fra : peque

Dato : 14-10-04 23:15

Ja - men andre sites ligesom kandu : f.eks eksperten.dk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 14-10-04 23:26

derfor er folk imod
http://bans.bride.ru/getb?61
http://www.guldklik.dk/cgi-bin/ip4c/p.cgi?Timberlake/index.html ( Timberlake)
reklamebanner hvor du tjener penge på klik

men hvis du skal lave en side hvorfor laver du den så ikke mere prof

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 14-10-04 23:43
Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-10-04 23:49

Der er også en anden side lidt i samme stil som kandu, men den er det ikke så let at linke til, fordi den er "blacklistet" her, så når man skriver linket, kommer der en gabe-smiley i stedet.
Ham der har siden, blev smidt ud herfra p.g.a. kritik af kandu og for meget reklame for sin egen side og egne interesser.

Men navnet begynder med : find og så skal der stå : svar efterfulgt af et punktum og :dk

dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:26

> Tobster

Hvad vil du med det Link? Hvis du har en mening så kom med den.

> Technec

Dit første Link siger heller ikke noget hvis du ikke kommenterer det. M.v.h. Arne

> Timberlake

Der er nogle høns der synes at du er en meget charmerende herre. Men at tæppebombe Kandu med tips, der mest har til formål at fylde din bankkonto, ER ikke specielt charmerende. DERFOR.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-10-04 00:33

arne.jakobsen > tænk dig lige om > prøv lige at undersøge siden på en anden måde end bare at klikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:39

> technet

Det er netop det. Jeg har overhovedet ikke klikket på siden, og den har stadig ingen relevans for dette spørgsmål, hvis ikke du kommenterer linket.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-10-04 00:42

Hej Timberlake

Jeg kan ikke svare på om der findes andre site som Kandu.dk - måske nogen i samme stil, men jeg tror ikke der findes noget andet som Kandu.dk....det er unikt

Nu du spørger om vores mening om dine Tip, så har jeg ikke noget specielt imod guldklik.webbyen men jeg har noget imod alle dine Tip.
Jeg kan godt forstå din grund til at gøre det - du tjener penge hvergang nogen trykker på dit link, fair nok!! og selvfølgelig vil du gerne fortælle andre om det geniale i at tjene penge, også fair nok!!.....det er bare blevet for meget....
Et Tip ville være nok, men med den mængde du har spredt dine Tip i og i alle de forskellige forklædninger, er det simpelthen bare en tand for meget.......ingen herinde er fatsvage, så vi behøver kun læse det én gang for at forstå det

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:44

Godt brølt tuperede Løve.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:48

> Timberlake

Så kan du godt øge poængerne og give mig dem. Jeg har nemlig fundet et sted hvor jeg ka' bruge dem til at købe foder til min kæleko Patsy!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-10-04 00:51

Tak Arne.Jakobsen
men må hellere for en god ordens skyld fortælle at "toupie" er fransk og betyder "snurretop" ....men det med løven er korrekt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:56

> toupie

Helt ok spirrivip. Blot det ikke betyder 'vendekåbe', sådanne har jeg det ikke ret godt med.

Se så lærte jeg endnu engang noget på Kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 01:01

> toupie

Prøv lige at danne billedet af en tuperet løve i dit hovede, det er næsten lige så morsomt, som at se Patsy på efterårsudsalg i Herning Gartnerhal.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-10-04 01:06

Arne.Jakobsen, ikke spamme tråden (løftet pegefingersmiley)
....men det er et morsomt syn

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 01:14

> Timberlake

Sorry at jeg bruger din tråd til noget sjov.

> toupie

Ikke ét morsomt syn - TO

Og så mig der står ved kassen og råver: "Patsy - kommer du?" ellers kø'er FAR.

Og så disse forsigtige trippelyde: GaDaGung - GaDaGung - GaDaGung - GaDaGung .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-04 02:58

Timberlake der ingen der har noget imod dine tips og links, det er jo dine gentagelser der bliver peget på - og jeg kan se du også er begyndt at lægger dit guldklik i spørgsmål - lad være med det og brug kandu.dk som du tidligere har brugt det.

At du og sikkert mange andre syntes at det er en "fed" side er da ok, men tænk dig om.

Der bliver peget på eksperten længere oppe som et alternativ, det er et fantastisk godt forum, men hvis du brugte det forum som du bruger kandu, så ville administrationen omgående slette din profil. Dette alene til din orientering.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 15-10-04 07:40

Du spurgte om kandu.dk fandtes i andre versioner....
www.lav-det-selv.dk er da lidt ligesom kandu.dk.... Der er bare ingen point involveret,,,,,

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 15-10-04 07:40

Sorry... den var jo til arne......

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 15-10-04 07:40

Sorry... den var jo til arne......

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-10-04 11:37

Jeg har fået installeret en "fire-wall" så jeg undgår alle pop-ups.
Pragtfuldt

Frieda

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-04 19:05

Arne *LOL* Patsy hun rykker!! *GG* Køer far !! Fni

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-04 00:54

>Timberlake
Du kan finde andre sider, som minder lidt om kandu. Søg og du vil finde.

Jeg mener ikke det er rigtigt at henvise til en side, som du tjener penge på.

Meeen du er ikke den eneste, der spammer i tips