/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bogbutikker på nettet
Fra : xodeus
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 14-10-04 10:39

Je ghar lige fundet ud af en ting. At søge efter en bog på nettet kan være noget af et kæmpe arbejde.
Jeg søger nemlig efter en bog der hedder "Bringing Elizabeth Home: A Journey of Faith and Hope" af Ed Smart, Lois Smart, Laura Morton. Jeg har så kigget på amazon og ebay og andre, men kan ikke rigtig finde sider der ikke kun tager imod kreditkort. Altså hvor en bankoverførsel også er mulig. Det er så svært. Især når man ser titlen på amazon til 0,90 USD, det er helt vildt billigt.... Men man kan bare ikke købe det for man har ikke noget kreditkort. Så er der nogle der kan hjælpe med at finde en butik der tager imod bankoverførsler og som ikke overstiger de 4 USD/Euro og som hslt ligger i Europa da det koster 8 USD at få den tilsendt over fra Staterne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 10:46

om de har bogen ved jeg ikke men deres service er god
http://www.e-boghandel.dk
varer for under 500kr kan du få tilsendt sammen med et girokort.
Når at du søger en bog er det en god ting at have bogens ISBN det er et nummer der indentificere bogen.

Mvh. natmaden

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 14-10-04 10:49

Det ser ud til at være en god service, men de har desværre ikke bogen.
ISBN: 0385512147

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 10:50
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 11:00

google finder den 441 steder men ikke i dk
http://www.google.dk/search?hl=da&q=ISBN%3A+0385512147&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da
Tænkte at du kunne prøve at sende en email eller ringe til http://www.e-boghandel.dk
De er altid meget hjælpsomme.
Citat
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har et spørgsmål - hvad enten det er af faglig eller teknisk karakter. Vores faguddannede medarbejdere hjælper dig meget gerne med at finde den bog, du søger.

E-mail: info@e-boghandel.dk

Telefon: Ring på (+45) 3929 6211 - vi besvarer telefonerne i åbningstiden (se nedenfor)

Telefax: (+45) 3929 6210

Besøg os i butikken
Vi eksisterer også i den virkelige verden. Så ved du, hvor du kan finde os! Hvis du har lyst til at afhente dine varer i butikken, eller hvis du har et spørgsmål (eller en klage), så er du velkommen til at kontakte os personligt. Vi har åbent som beskrevet nedenfor.

Vores adresse:
Olesen Bøger og papir ApS
Østerbrogade 200
DK-2100 København Ø
CVR: 21113239

Vores åbningstider:
Mandag: 10:00 - 17:30
Tirsdag: 10:00 - 17:30
Onsdag: 10:00 - 17:30
Torsdag: 10:00 - 17:30
Fredag: 10:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 13:00

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 15-10-04 14:21

Prøv på Skoda:
www.sdbs.dk
brugernavn: 82101101
KOde: pgv84jdn.
og tryk på forfatter web...
Her kan du finde oplysninger om bibliografier, bøger, film, artikler og websteder...

IN

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-10-04 14:44

I_GIRL_N
Godt link, men hvis brugernavn er det så lige at du udlevere ?

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 18-10-04 18:03

Mit eget... Det er helt iorden!!!
Fandt du noget???

IN

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-04 03:47

nix ! Jeg ville først vide hvem ejeren var,

Citat
Lovlig adgang til Skolernes databaseservice har du, hvis du er elev i grundskolen eller studerende på en ungdomsuddannelse over 10. klasse eller på lærerseminarier og lignende uddannelser, der har købt abonnement på SkoDa.

Lovlig adgang har du også, hvis du er lærer på sådanne institutioner.

Hvis du har overtaget adgangskoder fra andre brugere eller måske fortsat bruger koder fra din tid på en undervisningsinstitution, så har du ikke lovlig adgang.

Du kan derfor retsforfølges for ulovlig indtrængen og overtrædelse af ophavsretsloven.

Trafikken på SkoDa overvåges med henblik på at finde frem til ulovlig anvendelse.

Men jeg kan jo ikk' la' vær', så jeg må jo, lige ind og kikke i morgen

Ps. husk at der er mange der læser dette, uden at deltage.
du kan risikere at rigtig mange bruger din id på SkoDa.
Natmaden

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 19-10-04 16:02

HOv UPS! det vidste jeg ikk... HAr altid troet at det var mit eget!
HVordan sletter jeg det indlæg??

IN

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-04 12:43

Too late, det kan du ikke,
med du kan måske ændre din profil på www.sdbs.dk

Natmaden

Annuller spørgsmålet
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål